خبرگزاری کار ایران

روحانی در بدو ورود به خوزستان:

خوزستان استان مقاومت، شهادت، ایثار و ایستادگی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۸

عمده دیدارهای مردمی در این سفر با مردم اهواز، آبادان و خرمشهر است / در این سفر به دنبال آنیم تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات مردم خوزستان و مشکلاتشان قرار بگیریم.

ایلنا: حجت‌الاسلام حسن روحانی لحظاتی پیش و پس از ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت دیدار با استان‌های مختلف و حضور در بین مردم برای شنیدن مشکلات مردم و توقعات آن‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ریاست جمهوری افزود: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید دیدار با مردم استان‌های مختلف کشور است تا در این راستا با نظریات و مطالبات مردم از نزدیک آشنا شوند و این مسئله جزئی از وظایف دولت محسوب می‌شود.

روحانی گفت: مردم دلیر استان خوزستان با ایثار و فداکاری در جنگ هشت ساله شرکت کردند و توانستند سرزمین خود را پس بگیرند.

وی افزود: در این سفر به دنبال آنیم تا از نزدیک در جریان خواسته‌ها و مطالبات مردم خوزستان و مشکلاتشان قرار بگیریم.

روحانی عنوان کرد: در این سفر عمدتا به علت کمبود وقت با مردم شهرهای اهواز، خرمشهر و آبادان دیدار خواهم داشت، همچنین مطابق برنامه‌های در نظر گرفته شده با فرهنگیان، خانواده‌های شهدا و علما و غیره به طور جداگانه دیدار خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، انصاری معاون پارلمانی، آشنا مشاور فرهنگی، ‌ فضلی وزیر کشور، ‌ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، ‌ صادق مشاور ارشد، ترکان مشاور ارشد رییس جمهور، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین فریدون دستیار ویژه، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز