خبرگزاری کار ایران

دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی در جزیره کیش گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۲۸

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت های داخلی و بین المللی در دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد ۸۰ درصدی را نشان می دهد.

دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی شامگاه دوشنبه ۲۳ دی با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش گشایش یافت.

به گزارش ایلنا، در آیین گشایش این نمایشگاه که در محل نمایشگاه‌های بین المللی کیش برپا شده است، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و شماری از مدیران وزارتخانه‌های نفت و نیرو و حضور داشتند.

دراین نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش انرژی در زمینه اکتشاف، تولید و توزیع نفت، گاز، برق، انرژی‌های نو و تجدید شونده معرفی می‌شود.

ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای بهره گیری از ظرفیت‌های موجود از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه ۱۵۰ سازمان، شرکت و موسسه فعال داخلی و حدود ۵۰ نمایندگی شرکت‌های خارجی جدید‌ترین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع به نمایش گذاشته‌اند.

۵۰ نمایندگی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، روسیه، انگلستان، ژاپن، پرتقال، کانادا، کویت و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت‌های داخلی و بین المللی در دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

این نمایشگاه تا پنجشنبه ۲۶ دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز