خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی و پیشگیری ستاد مرکز ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

پیگیر قاچاق برنج های آلوده هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۱۱

قاچاق سوخت بیشترین حجم قاچاق کالا را در کشور به خود اختصاص داده که براین اساس جلساتی با وزیر نفت در خصوص خلاءهای قانونی وجعل اسناد در گمرکات صورت گرفته و به زودی قوانین مورد بازنگری قرار می گیرند.

معاون پیشگیری و هماهنگی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تمهیدات ویژه نیروی انتظامی برای مقابله با قاچاق برنجهای آلوده از مرزها ی شرقی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رضا بیات معاون پیشگیری ستاد مرکز ی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با قاچاق کالا وارز در جمع خبرنگاران، در پاسخ به خبرنگار ایلنا درخصوص قاچاق برنج های آلوده به کشور اظهار داشت: مسیر ورود این برنجها شناسایی شده که عمدتا از مرزهای شرقی است و نیروی انتظامی و پلیس تمهیدات ویژه ای برای مقابله با ورود این برنجها در نظر گرفته است و به زودی این معضل مدیریت خواهد شد.

وی همچنین در خصوص بیشترین پرونده های قاچاق کالا گفت: قاچاق سوخت بیشترین حجم قاچاق کالا را در کشور به خود اختصاص داده و براین اساس جلساتی با وزیر نفت در خصوص خلاءهای قانونی وجعل اسناد در گمرکات انجام شده که به زودی با بازنگری اساسی در قوانین صورت می گیرد.

وی در خصوص کد شبنم تصریح کرد: کد رهگیری شبنم منحل نشده و در اجرا با مشکل مواجه شدکه باید بازنگری شود.

وی در مورد قاچاق سوخت نیز گفت: به عقیده ما سهمیه برخی ها بیش از نیازشان است و آنها سوخت مازاد را می فروشند که ما باید در سهمیه خودرو، نیروگاه، صنایع و کشاورزی بازنگری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز