خبرگزاری کار ایران

گنبدی‌ها والیبال را به خوبی می‌فهمند؛

قوچان‌نژاد: ۷ روز سخت در انتظار میزان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۷

میزان مشهد با پیروزی مقابل نوین کشاورز، ۲۹ امتیازی شد و پس از تیم‌های باریج اسانس ۳۶ امتیازی و متین ۳۰ امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: با توجه به ۳ دیدار خارج از خانه، ۷ روز آینده شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش فردا ۲۵ دی ماه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال کشور میهمان تیم جواهری گنبد است، عنوان کرد: گنبدی‌ها والیبال را به خوبی می‌فهمند و طبیعتا بازی در خانه آنها کار سختی خواهد بود.

وی افزود: باید همانند تمام بازی‌ها با بهره‌گیری از نقاط ضعف حریف و اجرای خوب تاکتیک‌ها، با تمرکز و اعتماد به نفس بازی و امتیازات کامل ۳ بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان ادامه داد: پس از این دیدار فرصت برگشتن به مشهد را نخواهیم داشت و باید روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه در تهران به مصاف تیم پیکان برویم و روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه در بندرعباس میهمان آلومینیوم المهدی خواهیم بود.

قوچان نژاد با بیان اینکه از ورزش دوستان استان می‌خواهیم که برای موفقیت ما دعا کنند، گفت: قطعا انرژی مثبت هواداران باعثمی‌شود با انگیزه بیشتری در مسابقات شرکت کنیم و با دست پر به مشهد بازگردیم.

تیم والیبال میزان مشهد با پیروزی ۳ بر صفر مقابل نوین کشاورز، ۲۹ امتیازی شد و پس از تیم‌های باریج اسانس ۳۶ امتیازی و متین ورامین ۳۰ امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز