خبرگزاری کار ایران

اکبر عبدی تکلیف «شام ایرانی» را مشخص می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۵

قسمت چهارم و پایانی از مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد شایسته امروز(سه شنبه) از شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

ایلنا: چهارمین قسمت از مجموعه «شام ایرانی» از امروز وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قسمت چهارم و پایانی از مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد شایسته امروز(سه شنبه) از شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

در این قسمت اکبر عبدی میزبان فیروز کریمی، بیژن بنفشه خواه ورضا داوودنژاد خواهد بود تا تکلیف برنده این سری از «شام ایرانی» مشخص شود. در این قسمت عبدی علاوه بر آشپزی درباره مسائل مختلف در مقابل دوربین به صحبت پرداخته و در طول مجموعه با طنازی‌های خاص و همیشگی خود لحظات مفرح و شادی را به وجود می‌آورد. پخش موسیقی زنده محلی آذربایجان از بخش‌های ویژه این قسمت از مجموعه است که عبدی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. مهمان ویژه او در قسمت چهارم امیر نوری است.

با پایان پخش این سری از «شام ایرانی» قسمت‌های جدید این مجموعه نیز از هفته‌های آینده با حضور چهره‌های شاخص عرصه سینما، ورزش و موسیقی عرضه خواهد شد. ضمن اینکه گروه تولید همچنان مشغول ضبط قسمت‌های جدید این برنامه هستند. «شام ایرانی» محصول موسسه سینما ۲۴ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز