خبرگزاری کار ایران

مدیر آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

یکصدمتر خط آبرسانی اصلی اصفهان بدون حفاری تعویض شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۶

به دنبال نشت خط آبرسانی محور غرب اصفهان، برای اولین بار این خط به صورت لوله رانی(بدون حفاری) تعویض شد.

ایلنا: مدیر آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: برای اولین بار یکصدم‌تر از خط آبرسانی ۱۴۰۰ میلی متر اصفهان بزرگ به صورت لوله رانی تعویض شد اجرای این پروژه به دنبال نشت خط آبرسانی ۱۴۰۰ میلی متر محور غرب اصفهان از شیرخانه فلمن به منابع پیلاف صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ ناصر اکبری خاطرنشان ساخت: با هماهنگی ادارات راهنمایی و رانندگی، راه و شهرسازی، گروه امداد و حوادثمرکز مدیریت بحران آب و فاضلاب استان اصفهان این پروژه را بدون تخریب و حفاری خیابان انجام داد در حالیکه مسیر مدنظر دارای بار ترافیکی بالای وسائط نقلیه سنگین می‌بود.

مدیر آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به پیچیدگی خاص اجرای این پروژه گفت: این پروژه به لحاظ جمع آوری اتصالات قدیمی و اصلاح آن از پیچیدگی خاص برخوردار بود بطوریکه لوله موجود آسیب دیده به قطر ۱۴۰۰ میلی متر و از نوع بتونی بوده که از زیر بزرگراه عبود کرده ولی قبل از عبور قطر ۸۰۰ میلی متر فولادی از آن منشعب می‌گردید که با بررسی محاسبات فنی لوله‌ای به قطر ۱۲۰۰ میلی متر فولادی به طول ۱۰۰ متر از داخل لوله موجود ۱۴۰۰ به صورت لوله رانی انجام گرفت.

وی گفت: حساسیت این عملیات موجب شد ۱۴ شبانه روز بطول انجامد ضمن آنکه در این مدت نیز با تمهیداتی که درخصوص نحوه آبرسانی در شبکه توزیع آب شهری اصفهان بعمل آمد تلاش شد مشترکین با قطعی یا افت فشار آب مواجه نشوند. همچنین با اجرای این عملیات آب شرب مورد نیاز شهرهای خمینی شهر، شاهین شهر و خیابان امام خمینی شهر اصفهان که بالغ بر ۱۷۰ هزار مشترک آب می‌باشند بصورت یکنواخت و یکسان تأمین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز