خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران:

در مذاکرات هسته‌ای با قدرت عمل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۸۳

د دولت یک شخصیت منفرد نیست و ‌همان‌گونه که نگاه مردم دفاع از انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات خارجی است، قطعاً در سنگر سیاسی این وظیفه بر عهده دولت است.

فرمانده کل ارتش گفت: در ادامه مذاکرات هسته‌ای در عرصه‌های مختلف با انسجام ملی و میهنی با قدرت عمل می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرسرلشگر عطاء الله صالحی در حاشیه مراسم تشیع پیکر حجه الاسلام علی محمد نیکبخت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت نیروهای نظامی کشور عنوان کرد: دشمن خودش می‌گوید از موضع ضعف وارد مذاکرات شده است، ولی ما با قدرت وارد این مذاکرات شده‌ایم.

امیر صالحی انسجام ملی و میهنی را عامل موفقیت داخلی و بین‌المللی دانست و ابراز کرد: در ادامه مذاکرات هسته‌ای در عرصه‌های مختلف با انسجام ملی و میهنی با قدرت عمل می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: چنانچه دشمن از نظر نظامی توان مقابله با ما را داشت، در این بُعد عمل می‌کرد اما آنها با توجه به ضعفشان در بُعد نظامی، وارد عرصه سیاسی شدند و ما هم در این عرصه حتماً موفق خواهیم بود.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دولت نماینده‌ای از عنصر حاکمیت در عرصه سیاسی است، تصریح کرد دولت یک شخصیت منفرد نیست و ‌همان‌گونه که نگاه مردم دفاع از انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات خارجی است، قطعاً در سنگر سیاسی این وظیفه بر عهده دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز