خبرگزاری کار ایران

مدیرروابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان مطرح کرد:

استفاده از وسایل گازسوز استاندارد مهمترین راه برای صرفه جویی گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۶۳

باصرفه جویی در مصرذف گاز می توانیم گازرسانی مستمربه همه هموطنان داشته باشم.

ایلنا: این روز‌ها پس از گذشت چند سال شاهد بارش برف و باران هستیم که جای بسیار خوشحالی و شکر گذاری دارد از سوی دیگر به تبع کاهش دمای هوا، موجب افزایش مصرف گاز به‌ویژه در بخش‌های خانگی و تجاری شده که باید مورد توجه و لطف همه هموطنان قرار گیرد تا با افت فشار و یا قطعی گاز در نقاط مرزی و سردسیر کشور مواجه نشویم از این‌رو ضروری است کلیه مشترکین عزیز؛ خانگی و تجاری و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مردمی و خصوصی با رعایت صحیح الگوی مصرف، به این مهم جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرروابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان گفت: از مشترکین تقاضا می‌شود با صرفه‌جویی در مصرف گاز این شرکت را در ارایه خدمات مداوم و مستمر گازرسانی به هموطنان در سراسر کشور یاری کنند.

خدایی؛ با اشاره به ثابت بودن میزان تولید و ظرفیت انتقال گاز کشور نسبت به سال گذشته افزود: در استان اصفهان تعداد مشترکین گاز طبیعی بیش از یک‌ میلیون و۴۶۰مشترک است، لذا برای اینکه همه هموطنان بتوانند از سوخت گاز طبیعی استفاده کنند، باید در مصرف آن اعتدال داشته باشیم.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان گفت: امیدواریم با مدیریت مصرف گاز از سوی تمامی مشترکین، بتوانیم علاوه براینکه زمستانی آرام وگرم را در استان شاهد باشیم با نگاه ملی نیز به گازرسانی مستمر سراسر کشورنیز کمک کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان یادآور شد: چنانچه هر مشترک با به کارگیری راهکارهای ساده‌، چون کاهش یک درجه‌ دمای محیط منزل و کم‌کردن یک وسیله گرمایشی و پوشیدن لباس مناسب، بتوانند یک‌مترمکعب میزان مصرف گاز را کاهش دهند، بخش اعظمی ازاین موضوع مهم محقق خواهد شد.

خدایی همچنین بر استفاده از وسایل گازسوز استاندارد تاکید و اظهار کرد: اطمینان از سلامت کارکرد و استاندارد بودن دودکش و دقت در نصب اتصالات لوازم گازسوز و تهویه مناسب فضا ی زندگی از راه‌های پیشگیری از بروز حوادثگاز است.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز و رعایت توصیه‌های ایمنی در جهت جلوگیری از حوادثناشی از گاز گرفتکی اظهار داشت: توصیه‌هایی که از طریق مختلف ترویج وبه هموطنان عزیز اعلام می‌شود باید جدی گرفته شونداما در صورت بروز هرگونه حادثه گاز طبیعی فورا با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند و یا در روستا‌ها به گازبان اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز