خبرگزاری کار ایران

ظریف در دیدار با نبیه بری:

رژیم صهیونیستی از تشنج در منطقه نیز به نفع خود استفاده می‌کند

کد خبر : ۱۳۶۶۸۶

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار نگرانی درباره سرنوشت امام موسی صدر را نگرانی مشترک دو کشور دانست و بر تلاش جمهوری اسلامی ایران در زمینه تعیین وضعیت امام موسی صدر و همراهان مفقود وی تاکید کرد.

محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان که برای انجام سفر رسمی به لبنان سفر کرده است، عصر دوشنبه با نبیه بری، رییس مجلس لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار و پس از تسلیم دعوتنامه دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور رییس مجلس لبنان در اجلاس رییسان پارلمان‌های عضو سازمان همکاری اسلامی، از تحولات مثبتی که در فضای سیاسی داخلی لبنان در حال شکل‌گیری امت، ابراز خرسندی کرد و نقش وی در هم‌گرایی و تحقق وحدت دیدگاه‌های مختلف سیاسی، مذهبی و دینی طیف‌های مختلف را ارزشمند دانست.

او با تشریح تحولات مذاکرات هسته‌یی کشورمان و گروه۱ + ۵ اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها از اختلاف مذاهب اسلامی بهره‌برداری می‌کند بلکه از هرگونه تشنج در منطقه نیز به نفع خود استفاده می‌کند، از این‌رو نگرانی جدی این رژیم در روند تحولات مذاکرات هسته‌یی مشهود است.

وزیر امور خارجه کشورمان هم‌چنین در این دیدار نگرانی درباره سرنوشت امام موسی صدر را نگرانی مشترک دو کشور دانست و بر تلاش جمهوری اسلامی ایران در زمینه تعیین وضعیت امام موسی صدر و همراهان مفقود وی تاکید کرد.

نبیه بری، رییس مجلس لبنان نیز در این دیدار ضمن تشریح فضای سیاسی داخلی لبنان دیدگاه خود درباره مسائل سوریه و تعامل کشورهای مهم اسلامی را تبیین و نقش جمهوری اسلامی ایران در موضوعات منطقه را ستود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز