خبرگزاری کار ایران

امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان فردیس:

شهرداری کرج ۸۰% در آمدهای بلوکه شده فردیس را به این شهرستان برگرداند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۴

متاسفانه شهرستان ۵۰۰ هزار نفری فردیس هم اکنون فاقد بسیاری از زیر ساخت های معمول یک شهرستان متراکم و پر جمعیت است / باید اهانت و توهین نکردن به یکدیگر را تمرین کنیم / شهرستان فردیس عقب نگه داشته شده است.

ایلنا: امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس گفت: متاسفانه شهرستان ۵۰۰ هزار نفری فردیس هم اکنون فاقد بسیاری از زیر ساخت‌های معمول یک شهرستان متراکم و پر جمعیت است.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در جریان برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که باحضور جمعی از مدیران این شهرستان و نمایندگان مردم استان البرز برگزار شد، با بیان این مطلب، با تبریک میلاد مسعود حضرت خاتم و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: اگر هفته وحدت به درستی تحلیل نشود بسیاری از اختلافات، دشمنی‌ها و بخل ورزی‌ها همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اگر دشمن مشترک هم نداشته باشیم باید حول محور وحدت جمع شویم افزود: وحدت در کشور ما باید به عنوان یک مسئله استراتژیک، اساسی و تاکتیکی قلمداد شود.

امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه با اشاره به این مطلب که هفته وحدت ترجمان ادب اسلامی ست بیان داشت: به برکت این هفته باید اهانت و توهین نکردن به یکدیگر را تمرین کنیم. همانطور که خداوند در قرآن کریم مسلمین را حتی از اهانت به بت‌های مشرکان هم منع کرده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: معضل افراط و تفریط در جای جای ممالک اسلامی هرچه سریع‌تر ریشه کن شود.

شهرستان فردیس عقب نگه داشته شده است

حجت الاسلام ایمانی در ادامه این جلسه، فردیس را با وجود قدمت بالای مدنیت این شهرستان در استان البرز، شهرستانی عقب نگه داشته شده از لحاظ زیرساخت و امکانات تشریح کرد و گفت: متاسفانه این شهرستان ۵۰۰ هزار نفری همچنان فاقد زیر ساخت‌های اجتماعی، بهداشتی، حمل و نقل، فاضلاب شهری و رفاهی ست، به طوری که همچنان بسیاری از بانوان باردار این شهرستان به دلیل فقدان امکانات بهداشتی و درمانی مناسب و نبود یک زایشگاه در این شهرستان، در ماشین وضع حمل می‌کنند.

وی در ادامه بر به سامان رسیدن و اختصاص اعتباری کافی به خط ۲ قطار شهری کرج، که از مسیر جاده ملارد فردیس تا فرودگاه امام خمینی باید احداثشود تاکید کرد.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان فردیس در پایان با انتقاد شدید از شهرداری کرج و با بیان این مطلب که متاسفانه تاکنون ۸۰% درآمدهای این شهرستان، در کرج هزینه می‌شده، بیان داشت: شهرداری کرج باید پاسخگوی در آمدهای کسب شده و باز نگرداندن این درآمد‌ها به شهرستان فردیس در طول سال‌های متمادی و عقب نگه داشتن این شهرستان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز