خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهارستان:

اهتمام بخشیدن به شورا ی فرهنگ عمومی نتایج قابل قبولی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۸۲

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان نیز طی سخنان کوتاهی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورا ظهار داشت: مواردی که در جلسات رسمی شورای فرهنگی عمومی به تصویب اعضا می رسد، ضمانت اجرایی دارد.

ایلنا: دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهارستان طی سخنان کوتاهی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورا ظهار داشت: مواردی که در جلسات رسمی شورای فرهنگی عمومی به تصویب اعضا می‌رسد، ضمانت اجرایی دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام پرویز قلی‌زاده، ادامه سیاست‌های کلان شورای فرهنگی را همسو با شورای فرهنگی کشور یاد کرد و ادامه داد: موضوعات نشست اعضای شورای فرهنگی بر اساس بخشنامه‌های دریافتی همسو با کشور و استان برگزار می‌شود که در صورت اهتمام بخشیدن به این شورا می‌توان به نتایج قابل قبولی در راستای رشد فرهنگی جامعه رسید.

این مسئول موضوع جلسه شورای فرهنگی را در این نشست از ضروریات اساسی این شهرستان اعلام کرد و افزود: امروز در حالی سه موضوع اصلی در دستور کار شورا قرار می‌گیرد که هریک از آن‌ها به نوعی از اولویتهای اساسی شهر و شهرستان است وتاکید شده است که در همه جلسات شورای فرهنگ عمومی به عفاف و حجاب پرداخته شود وموضوعات مربوطه پیگری شود.

در ادامه این جلسه مسئول دارالقرآن و مجمع قرآنی امام علی بن ابیطالب(ع) و مجری طرح شهر قرآنیان با اشاره به لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برای مقابله با هجمه عظیم تهاجم فرهنگی بر کشور اظهار داشت: مدرسان، علاقمندان آموزش دیدگان دارالقرآن اسلامشهراکثرا ازشهرستان بهارستان ونسیم شهر است فلذا لازم است در این رابطه قدمهای برداشته شود چون استعداد، اشتیاق و استقبال جوانان و نوجوانان شهرستان بهارستان و بخصوص شهر نسیم شهر برای فعالیت‌های قرآنی وجود دارد.

محمد عالی‌زاده افزود: ساخت یک دارالقرآن بزرگ که بتواند محوریت فعالیت‌ها و تمرکز تمام مراکز قرآنی شهرستان را دربر گیرد از مطالبات و درخواست‌های چندین ساله فعالان قرآنی شهرستان بهارستان است.

عالی‌زاده گفت: از مسئولان و متولیان امور قرآنی شهرستان انتظار می‌رود تا هرچه سریع‌تر جلسات شورای قرآنی شهرستان را برگزار کنند تا بتوان در جمعی تخصصی‌تر، مشکلات و چالشهای فعالیتهای قرآنی شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز