خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز:

مشارکت شهروندان در اجرای قانون پسماند مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۱

قانون مدیریت پسماند‌ها سالهاست به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است و در آن به صراحت وظیفه تولید کنندگان زباله در قبال تولید آن مشخص و سایر نهاد‌ها نیز مکلف به همکاری با شهرداری شده‌اند. / متاسفانه به دلیل عدم شناخت شهروندان از اهمیت موضوع و عدم اطلاع رسانی کافی بیشتر مردم از اهمیت موضوع و حجم کار غافل بوده و اهمیت چندانی به آن قائل نیستند.

ایلنا: معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز مشارکت شهروندان تبریز در اجرای قانون پسماند را مهم خواند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا ". " محمد رضا قربانیان تبریزی " با اشاره به اهمیت موضوع پسماندهای تولیدی ناشی از زندگی شهری شهروندان و خطرات زباله گفت: ایجاد آرامش و احساس امنیت و سلامت شهروندان یکی از خواسته‌های اساسی شهرداری است.
وی با اشاره به این مطلب که قانون مدیریت پسماند‌ها سالهاست به تصویب مجلس رسیده و در آن به صراحت وظیفه تولید کنندگان زباله مشخص و سایر نهاد‌ها نیز مکلف به همکاری با شهرداری شده‌اند، افزود: متاسفانه به دلیل عدم شناخت شهروندان از اهمیت موضوع و عدم اطلاع رسانی کافی، مردم از اهمیت موضوع و حجم کار غافل بوده و اهمیت چندانی به آن قائل نیستند.
وی گفت: بی‌توجهی به موضوع زباله تبعات زیست محیطی برای سلامتی‌‌ شهروندان خواهد داشت.
" قربانیان تبریزی " با اشاره به برخی اقدامات شهرداری تبریز در این زمینه افزود: در فاز نخست جلب مشارکت شهروندان، اقدام به نشر قانون مدیریت پسماند‌ها به منظور ارسال به ادارات و نهاد‌ها جهت نصب در محل دید و مطالعه پرسنل ادارات و سازمان‌ها و مراجعین کرده که در ‌‌نهایت می‌تواند آشنائی شهروندان با این قانون و سعی در عمل به مقررات را در آن‌ها نهادینه سازد.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز