خبرگزاری کار ایران

همچنان عضو فدراسیون جهانی هستم؛

شمس: هیچ کرسی بین المللی بوکس ایران گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۶۶

بنده همچنان در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آیبا عضویت دارم و در انتخابات آتی فدراسیون جهانی نیز مجددا کاندیدا می‌شوم.

عضو کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی فدراسیون جهانی بوکس آماتور(آیبا) گفت: هیچ کرسی بین‌المللی از ایران گرفته نشده، بلکه حضور ما کمرنگ شده است.

فریبرز شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: بنده همچنان در کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آیبا عضویت دارم و در انتخابات آتی فدراسیون جهانی نیز مجددا کاندیدا می‌شوم.

دبیر سابق فدراسیون بوکس ادامه داد: البته اگر دکتر " وو "(رئیس فدراسیون جهانی بوکس) موافقت کند، بدون حضور در انتخابات و برای یک دوره دیگر در کمیته اطلاع‌رسانی آیبا حضور خواهم داشت.

وی با بیان اینکه هیچ کرسی بین‌المللی از ایران گرفته نشده، خاطرنشان کرد: ما باید در اجلاس متفاوتی که در فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، حضور پیدا کنیم و حتی حضور فیزیکی نیز داشته باشیم که البته به دلیل مشغله‌های شغلی و یکسری مسائل دیگر، این کارها را به صورت جدی و مستمر انجام نمی‌دهیم. با این حال مسئولیت خود در فدراسیون جهانی را همچنان در اختیار داریم.

شمس در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا در انتخابات فدراسیون بوکس ثبت نام نکردید، اظهار داشت: به حضور من نیازی نبود چراکه حاج آقا ناطق با قدرت فدراسیون را اداره می‌کند و علیرغم مشکلات مختلف به خصوص مالی، توانسته بوکس کشور را سرپا و موفق نگه دارد. کار حاج آقا برای حضور در انتخابات درست شد و وی طی نامه‌ای به وزارت بهداشت بازگشتند که البته از سوی این وزارتخانه به وزارت ورزش مامور شدند.

دبیر سابق فدراسیون بوکس در پایان در مورد وضعیت کنونی این رشته در ایران گفت: اگر مشکلات مالی فدراسیون حل شود و بوکس را از تلویزیون پخش کنند، مطمئنا شرایط بوکس بسیار بهتر از این خواهد شد و ملی‌پوشان ما می‌توانند در میادین پیش‌رو به ویِژه بازی‌های آسیایی اینچئون از اعتبار بوکس ایران دفاع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز