خبرگزاری کار ایران

دادگان نشان داد پهلوان است؛

رویانیان: دادگان یکی از بهترین خاطرات من را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۳۹

شیرخوارگاه آمنه جای خوب و سالمی برای انجام امور خیریه است که در حال حاضر ورزشکاران تعامل خوبی با آن دارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: دادگان نشان داد پهلوان است و حضور او در مراسم هفته گذشته باشگاه، جزو بهترین خاطرات من در طول بیش از دو سال حضور در پرسپوایس است.

به گزارش ایلنا، محمد رویانیان در جریان حضور امروز خود در شیرخوارگاه آمنه افزود: شیرخوارگاه آمنه جای خوب و سالمی برای انجام امور خیریه است که در حال حاضر ورزشکاران تعامل خوبی با آن دارند.

وی ادامه داد: از افتخارات زندگی من این است که دادگان هفته گذشته در مراسم پنجاهمین سال تاسیس باشگاه بزرگ پرسپولیس شرکت کرد. به عقیده من دادگان در پرسپولیس و فوتبال ایران یک الگو است. در این چند سال که به فوتبال آمدم، حضورش در مراسم هفته گذشته که به افتخار پرسپولیس ترتیب داده شده بود، جزو بهترین خاطرات من است و الان هم که کنارش حضور دارم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس هدایایی به محمد دادگان اهدا کردیم که از لحاظ معنوی با ارزش بود و وی با اهدای آنها به شیرخوارگاه آمنه طبع بلند و مرام پهلوانی خود را نشان دادند. حتی به جای ارسال هدایا، خودشان در این محل حاضر شدند. من امیدوارم از فردی با مدیریت و اخلاق وی در عرصه ورزش و فوتبال استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز