خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:

تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین ساز و کار در تحول اداری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۱

کارمندان باید تکریم ارباب رجوع را را وظیفه اصلی خود بدانند و به خاطر شکرگزاری از این نعمت الهی با لطافت و نرمی با مردم برخورد کنند.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع مهم‌ترین ساز و کار تحول اداری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدتقی پاکزاد در جلسه کمیته تکریم ارباب رجوع و سلامت اداری آذربایجان شرقی گفت: کارمندان باید تکریم ارباب رجوع را را وظیفه اصلی خود بدانند و به خاطر شکرگزاری از این نعمت الهی با لطافت و نرمی با مردم برخورد کنند.
وی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم و خدمت‌رسانی به مردم اصلیترین وظیفه مسوولان است، اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع باید به بهترین شیوه‌ها دست یابیم، این امر نیازمند ایجاد فضای صمیمی بین مدیران و کارکنان است که می‌تواند در ارتباط بین کارکنان و ارباب رجوع موثر باشد.
پاکزاد با تاکید بر حاکم شدن فرهنگ خدمت‌گزاری در بین کارگزاران دولت، خاطرنشان کرد: اگر رابطه کارکنان و مدیران بر اساس صمیمیت و سپاسگزاری نباشد به‌‌ همان میزان در رابطه بین کارمند و ارباب رجوع تاثیر خواهد گذاشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مسوولان و کارکنان باید با نگاهی عدالت‌گرا و به دور از تبعیض با مردم برخورد کرده و مشکلات آن‌ها را در حد توان برطرف کنند.
وی بحثآموزش را بهترین راه تحقق اهداف در خصوص ارایه خدمات مناسب به ارباب رجوع عنوان کرد وگفت: فضا باید فضای یادگیرنده باشد و اگر آموزش توام با بازآموزی نباشد موثر نخواهد بود.
پاکزاد با بیان اینکه ارباب رجوع در واقع نعمت الهی است، اضافه کرد: در طرح تکریم ارباب رجوع، همه کارکنان باید باهم در راستای تحقق این امر تلاش کنند.
وی اصلیترین وظیفه کمیته را حاکم کردن روحیه فرهنگ خدمت در ادارات عنوان کرد و افزود: باید به ارزش خدمت و جایگاه رفیع ارباب رجوع توجه خاص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز