خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون خبر داد:

کارخانه ریسندگی و بافندگی نجف آباد؛ مکان دائمی استقرار کارخانه زمزم اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۲

باپرداخت پنج میلیارد تومان بدهی کارخانه ریسندگی وبافندگی به تامین اجتماعی روند بازنشسته شدن آخرین کارگران ریسندگی و بافندگی نجف آباد تا پایان سال انجام می شود و با پیگیری های صورت گرفته بزودی انتقال کارخانه زمزم اصفهان از یکی از شلوغ ترین نقاط اصفهان به محل کارخانه ریسندگی و بافندگی نجف آباد انجام می شود.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون گفت: با سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی انتقال کارخانه زمزم اصفهان به کارخانه ریسندگی و بافندگی نجف آباد در دستور کار قرار گرفته و در صورت نهایی شدن این کار شاهد تحول خوبی در اقتصاد شهرستان نجف اباد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل ابوترابی، ادامه داد: کارخانه زمزم در حال حاضر با توجه به قرار گرفتن در خیابان چهار باغ بالا با مشکلات مختلف ترافیکی و عدم امکان توسعه فعالیت‌های تولیدی خود مواجه است و با توجه به عدم صرفه اقتصادی وزیست محیطی ادامه فعالیت کارخانه ریسندگی و بافندگی، انتقال این مجموعه به نجف آباد با جدیت در حال دنبال شدن است.

وی با اشاره به آلایندگی پایین فعالیت مجموعه تولیدی زمزم و امکانات خوب موجود در محل کارخانه ریسندگی نجف آباد به منظور استقرار چنین واحد تولیدی اضافه کرد: نبود مشکلات ترافیکی در محل جدید، وجود سه چاه آب با کیفیت خوب، زیر ساخت‌های خوب در بخش‌های برق و فاضلاب و وسعت هشت برابری نسبت به محل فعلی کارخانه در کنار همکاری خوب و علاقه‌مندی مسئولان شهرستان جهت انجام این انتقال مهم‌ترین عواملی هستند که انجام این کار را برای کارخانه زمزم اصفهان دارای صرفه اقتصادی کرده است.

ابوترابی همچنین تعهد کارخانه زمزم برای جذب نیروی جدید خود از میان متقاضیان بومی شهرستان نجف اباد را یکی از مهم‌ترین بخش‌های مذاکرات اولیه انجام این کار دانست و گفت: در حال حاضر بخشی از تجهیزات جدید کارخانه که با استقرار در محل کارخانه ریسندگی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت خریداری شده و مراحل قانونی ورود به داخل کشور را می‌گذراند و با نهایی شدن این برنامه شاهد تحول خوبی در زمینه اشتغال شهرستان خواهیم بود.

نماینده مردم درمجلس درخصوص وضعیت فعلی کارخانه ریسندگی وبافندگی نیزادامه داد: با توجه به تعاملات صورت گرفته بارئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، تاکنون ضمن پرداخت پنج میلیارد تومان از بدهی کارخانه به تامین اجتماعی روند بازنشسته شدن آخرین کارگران این مجموعه تسریع شده و تا پایان سال تمامی این افراد حکم بازنشستگی خود را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که ابوترابی به منظور پیگیری این موضوع و بررسی پرونده منطقه حفاظت شده قمیشلو به منظور تبدیل آن به یکی از قطب‌های گردشگری استان در هفته‌های اخیر جلسه مشترکی را با معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حضور منتظری شهردار و پزشکی رئیس شواری شهر شهرستان برگزار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز