خبرگزاری کار ایران

متاسفانه داور قضاوت خوبی نداشت؛

آیت‌الهی: مقابل ژاپن بهترین نتیجه را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۱

تیم ملی صبح امروز ساعت ۱۱:۰۰ یک تمرین ریکاوری داشته و بعد از ظهر امروز بیست و سوم دی‌ماه نیز راس ساعت ۱۷:۰۰ به وقت عمان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره دیدار تیم ملی فوتبال زیر ۲۲ سال ایران و ژاپن به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت الهی پس از بازی ایران و ژاپن گفت: بازیکنان در شرایط خوبی هستند و معتقدم با توجه به اینکه نیمی از بازیکنان اصلی این تیم را در اختیار نداریم، اما ملی پوشان عملکرد خوبی را از به جای گذاشته و برابر ژاپن که تیم بسیار خوبی نیز هست، بازی را با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رساندند. در نیمه اول ما بر روی دو ضربه کاملا غفلگیرانه ۲ گل خوردیم اما در نیمه دوم ۳ بر ۲ از حریف پیش بودیم اما در نهایت با گل سوم ژاپن که برای پیروزی به میدان آمده بود، بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی صبح امروز ساعت ۱۱:۰۰ یک تمرین ریکاوری داشته و بعد از ظهر امروز بیست و سوم دی‌ماه نیز راس ساعت ۱۷:۰۰ به وقت عمان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

نایب رئیس فدراسیون درباره قضاوت دیدار ایران و عمان گفت: متاسفانه داور قضاوت خوبی نداشت به طوری ۵ بازیکن ما در این بازی کارت زرد نشان داد و بسیار سخت گیرانه برای ایران سوت زد. اما در مجموع از روند عملکرد تیم ملی راضی بوده و امیدوار هستیم در دیدار برابر استرالیا و کویت نیز موفق باشیم. در واقع ما با نیمی از توانمان مقابل ژاپن نتیجه خوبی گرفتیم. اگر تیم اصلی زیر ۲۲ سال به طور کامل در این مسابقات حاضر می شد، بی شک نتیجه دیگری رقم می خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز