خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین دوره جشنواره عمار در نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۵

به دلیل استقبال علاقه مندان و درخواستهای متعدد مراکز فرهنگی هنری مانند پایگاه های مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان نجف آباد ا حتمال برگزاری دومین دوره جشنواره عمار در نجف آباد خواهد بود.

ایلنا: اولین برنامه پخش همزمان فیلمهای جشنواره سراسری فیلم عمار کشور که در سال ۸۹ همزمان با اولین سالگرد حماسه ۹دی مردم با حدود ۳۰ اثر در تهران کار خود را آغاز کرده بود در نجف آباد نیز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دبیر اجرایی جشنواره فیلم عمار نجف آباد ضمن اعلام این مطلب بیان داشت: علاوه بر بنیاد فرهنگی آیت ا… خامنه‌ای، انجمن سینمای جوانان، خانه هنرمندان، حوزه علمیه، کانون فرهنگی مسجد الرضا(ع) و پایگاه مقاومت شهید باهنرکه وظیفه اکران آثار راه یافته به بخش پایانی جشنواره را برعهده داشتند درهنرستان دخترانه نوآوران لنجان نیز به همت اعضای اجرایی جشنواره شاهد پخش تعدادی از آثار بودیم.

وی با توجه به احتمال برگزاری دومین دوره از نمایش آثار این جشنواره در نجف آباد ادامه داد: این امر به دلیل استقبال علاقه مندان و درخواستهای متعدد مراکز فرهنگی هنری مانند پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز