خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار خبر داد:

حضور ۴۰۰ ناشر برتر کشور در نمایشگاه کتاب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۷

دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ماه در ساری با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر برتر کشور و با بیش از ۴ هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: جایگاه و ارزش کتاب و منزلت علم آموزی در سیره دینی ما بسیار رفیع و ارزشمند است.

به گزارش ایلنا از ساری، علیرضا یونسی رستمی در جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان با بیان اینکه دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از ۱۴ لغایت ۲۰ بهمن ماه در ساری برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر بر‌تر کشور و با بیش از ۴ هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: کتاب سرمایه معنوی گران بهایی است که هیچ‌گاه از ارزش و اعتبار آن کاسته نخواهد شد.

یونسی تصریح کرد: هر ملتی که به دانایی و موفقیت دست یافت باید ریشه آنرا در علم و آموزش جستجو کرد که از کتاب و کتاب خوانی سرچشمه می‌گیرد.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: در عصر طلایی تمدن اسلامی نهضت ترجمه و کتاب خوانی و کتاب نویسی آنچنان ارزش و اهمیتی یافت که نویسندگان و اهل قلم از جایگاه ویژه و مهمی نزد حاکمان برخوردار بودند.

یونسی رستمی بر لزوم حمایت از نویسندگان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز نویسنده باید با هزینه شخصی خود مراحل تولید کتابش را انجام دهد که باید فکری به حال این موضوع کرد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب و دمیدن روح خرد و معرفت در آحاد جامعه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌های مسئول در امر برگزاری این نمایشگاه کتاب، باید وظایف محوله را به نحو مطلوبی اجرا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز