خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبرداد:

تاکید وزیر اقتصاد و دارائی برحل مشکلات نساجی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تاکید وزیر اقتصاد و دارایی بر حل مشکلات نساجی مازندران خبر داد.

شرکت نساجی مازندران در سال ۱۳۳۶ با مجوز وزارت اقتصاد با نظارت سازمان برنامه و بودجه وقت در زمینی به مساحت تقریبی ۳۰ هکتار شروع به کار کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، این شرکت با بخش‌هایی نظیر سالن‌های ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، پشتیبانی و رفاهی در بخش شرقی شهرستان قائمشهر با هدف تولید منسوجات پرده‌ای، ملحفه، پیراهن و فاستونی ساخته شد.

رشد و توسعه نساجی مازندران به حدی رسیده بود که فروشگاه‌های آن حتی در دور‌ترین شهرستان‌های کشور نمایندگی داشت.

در سال ۷۲ این کارخانه از سوی بانک صنعت و معدن بابت بدهی‌اش به بانک ملی واگذار شد و در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات متعدد و متراکم شده در سال‌های گذشته این کارخانه به مرز کما و تعطیلی نیز کشانده شد، به طوری ‌که تلاش‌های دولت‌های مختلف در سطح ملی و استانی به همراه پیگیری‌های نمایندگان شهرستان قائمشهر برای احیا و بازسازی و حل کامل مشکلات این شرکت به ثمر نرسید.

در این راستا به منظور بررسی آخرین وضعیت فعلی شرکت نساجی مازندران نشستی در دفتر طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و دارائی برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که در این نشست حضور داشت با تشکر از پیگیری‌های استاندار مازندران اظهار داشت: در این جلسه که با حضور طیب‌نیا همراه بود یوسف‌نژاد معاون حقوقی و امور مجلس وزیر، علیشیری معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، پاریزی معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، نصراللهی مشاور نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و همتی مدیرعامل بانک ملی ایران حضور داشته و به بررسی چگونگی رفع مشکل و معضلات کارخانه نساجی مازندران و راهکارهای احیا و بازسازی آن پرداختند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این نشست اظهار داشت: مشکلات عدیده شرکت نساجی مازندران از قبیل سهم سرمایه‌گذاری بانک ملی، موضوعات ترخیص ماشین‌آلات از گمرک و تعیین تکلیف تعهدات مالیاتی و بدهی شرکت نساجی به تامین اجتماعی، کمبود نقدینگی و ضرورت ارائه تسهیلات جدید و بخشودگی جرائم معوقات در این نشست مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

محمد محمدپور بیان داشت: وزارت‌های اقتصاد و دارایی و صنعت، معدن و تجارت و بانک ملی آمادگی خود را برای حل و فصل مشکلات اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز