خبرگزاری کار ایران

یازده هفته فینال‌گونه در پیش داریم؛

دست‌نشان: هیچ تیمی در گروه ما احساس امنیت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۶۷

بازی‌های گروه ما به دلیل نزدیکی بسیار زیاد تیم‌ها خیلی پیچیده است و تا روز آخر این شرایط بر همه تیم‌ها حاکم است و حتی تیم پدیده که الان در صدر جدول است احساس امنیت نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: صنعت نفت آبادان تیم بسیار خوبی بود و با آنالیز بسیار خوبی که داشتیمی توانستیم آنها را شکست دهیم

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: صنعت نفت‌آبادان که این هفته میهمان ما بود تیم بسیار خوبی است و از هر نظر شرایط تیمی آنها را آنالیز کرده بودیم. مدافعان ما یک روز بسیار عالی را پشت سر گذاشتند چراکه در روی زمین راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم، ضمن اینکه مدافعان ما روی هوا هم تخصص بسیار خوبی داشتند. ما صنعت نفت آبادان را مجبور کردیم روی هوا بازی کند چون می‌دانستیم بازیکنان آنها از کناره‌ها خوب اضافه می‌شوند. دفاع ما در این بازی بسیار پرکار بود اما دروازه‌بان ما کاملا بیکار بود و با استفاد ه از بازیکنان کناری و مهاجمان خوبی که داریم توانستیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: هر ۴ مهاجم ما مقابل صنعت نفت عالی بودند و ۲ گل زدیم، ضمن اینکه دو یا سه موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که به تیر دروازه حریف زدیم. در مجموع من احترام بسیار زیادی برای صنعت نفت قائل هستم و با اینکه ۲ بر صفر به ما باختند اما در تمام ۹۰ دقیقه فوتبال خوب و سطح بالایی را به نمایش گذاشتند که نشان می‌دهد قاسمپور روی این تیم خیلی کار کرده است. به هر حال خوشحالم این بازی بسیار سخت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

سرمربی نساجی اظهار داشت: بازی‌های گروه ما به دلیل نزدیکی بسیار زیاد تیم‌ها خیلی پیچیده است و تا روز آخر این شرایط بر همه تیم‌ها حاکم است و حتی تیم پدیده که الان در صدر جدول است احساس امنیت نمی‌کند. ما جزو مدعیان هستیم، اما در این گروه حداقل ۵ تیم مدعی صعود هستند. در نیمه پایین جدول هم شرایط سخت است چون تیم‌ها برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند به همین دلیل ما ۱۱ هفته فینال‌گونه را در پیش داریم. خوبی تیم ما این است که بچه‌های ما خیلی جوان و با انگیزه هستند و تلاش زیادی می‌کنند و در حال پیشرفت هستند که همین مسئله ما را امیدوار می‌کند مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشیم.

دست‌نشان در پایان گفت: امتیاز بزرگ تیم ما تماشاگران پرشور نساجی هستند که بسیار با انرژی تیم را تشویق و حمایت می‌کنند با اینکه ۱۸ سال است نساجی در سطح اول فوتبال ایران نبوده، اما همچنان هواداران ما پرشور هستند. از مسئولان به خصوص استاندارد مازنداران می‌خواهم به فکر این تیم باشد به خصوص فکر تجهیز استادیوم قائمشهر چراکه اگر به لیگ برتر صعود کنیم در این استادیوم مجوز بازی به ما نمی‌دهند و ضعف‌های این ورزشگاه باید برطرف شود. امیداورم همراه با پیشرفت تیم مسئولان هم سعی کنند استادیوم را آماده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز