خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با ایلنا:

اصولگرایان باید فردیت و گروه‌گرایی را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۷

جلسات با محوریت حجت‌ الاسلام تقوی در راستای برنامه جبهه پیروان برای وحدت اصولگرایان نبوده است / در این جلسه آقای باهنر و نمایندگانی از گروه‌های دیگر مانند موتلفه اسلامی نیز حضور دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پیش‌بینی خود از احتمال وحدت اصولگریان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: زیرساخت‌های وحدت اصولگرایان موجود است اما تعدادی از اصولگرایان باید فردیت و گروه‌گرایی را کنار بگذارند تا انسجام و وحدت میان اصولگرایان به وجود آید.

کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلساتی که با محوریت حجت‌الاسلام تقوی برای وحدت اصولگرایان شکل گرفته است، گفت: من به این جلسات دعوت نشده‌ام و از مباحثداخلی آن نیز خبر ندارم و فقط شنیده‌ام که این جلسات در خصوص وحدت اصولگرایان شکل گرفته است.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در پاسخ به این سوال که آیا از افراد حاضر در این جلسات خبر دارید، اظهار داشت: دعوت از افراد در این جلسات به شکل تشکیلاتی نبوده است، اما آقای باهنر و نمایندگانی از گروه‌های دیگر مانند موتلفه اسلامی نیز حضور دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص اینکه آیا این جلسات در راستای برنامه جبهه پیروان برای وحدت اصولگرایان است، گفت: خیر، جبهه پیروان نیز برای وحدت اصولگرایان برنامه جداگانه‌ای دارد و در همین راستا قرار است با احزاب اصولگرا دیداری داشته باشد.

سجادی در خصوص میزان احتمال وحدت اصولگریان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زیرساخت‌های وحدت اصولگرایان موجود است، اما تعدادی از اصولگرایان باید فردیت و گروه‌گرایی را کنار بگذارند تا انسجام و وحدت میان اصولگرایان به وجود آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز