خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با ایلنا:

جبهه پایداری اصولا اصول‌گرا نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۴

فکر می‌‌کنم آقای زاکانی و دوستان جبهه پایداری قصد همکاری و به وحدت رسیدن را ندارند، چرا که اگر آن‌ها به فکر وحدت بودند با اظهارنظرهای مختلف موجب انشعاب اصولگرایان نمی‌‌شدند.

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه افراد جبهه پایداری و آقای زاکانی فکر می‌ کنند فقط خودشان اصولگرا هستند، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم این افراد اصولاً اصولگرا باشند، چرا که محدودگرا هستند و خود را در قله سیاست می‌دانند و دیگران را بی‌ارزش و کوچک می‌ پندارند که این با ذات اصولگرایی مغایرت دارد.

احمد کریمی‌ اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلساتی که با محوریت حجت‌السلام والمسلمین سید رضا تقوی به منظور رسیدن به وحدت در جریان اصولگرایی‌ تشکیل می‌‌شود، گفت: برای انتخابات مجلس همه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی بحث‌هایشان را آغاز کرده‌اند و این جلسه نیز به منظور وحدت اصولگرایان و رسیدن به اجماع شکل گرفته است.

دبیرکل جامعه انجمن اسلامی‌های اصناف و بازار در خصوص اظهارات اخیر علیرضا زاکانی اظهار داشت: حرف ایشان حرف بسیار غلطی بود، چرا که آقای تقوی، روحانی شناخته شده و با سابقه درخشان است و من نمی‌‌دانم چرا ایشان این مسئله را مطرح کرده است که باید حول محور و بر اساس ولایتمداری باشد.

وی ادامه داد: من فکر می‌‌کنم آقای زاکانی و دوستان جبهه پایداری قصد همکاری و به وحدت رسیدن را ندارند، چرا که اگر آن‌ها به فکر وحدت بودند با اظهارنظرهای مختلف موجب انشعاب اصولگرایان نمی‌‌شدند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه افراد جبهه پایداری و آقای زاکانی فکر می‌ کنند فقط خودشان اصولگرا هستند، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم این افراد اصولاً اصولگرا باشند، چرا که محدودگرا هستند و خود را در قله سیاست می‌دانند و دیگران را بی‌ارزش و کوچک می‌ پندارند که این با ذات اصولگرایی مغایرت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز