خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری استان؛

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۶

بر این اساس " سعید شبستری خیابانی " به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری منصوب شد.

ایلنا: معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات، معرفی شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه " سعید شبستری خیابانی " را به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری معرفی و از تلاش‌های " محمدعلی نصرتی " در این سمت قدردانی کرد.
" نصرتی " نیز با حکم استاندار آذربایجان شرقی به عنوان مشاور عالی استاندار در امور سیاسی و امنیتی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی شد.
سعید شبستری خیابانی، متولد ۱۳۴۵ تبریز بوده و عضویت هیئت‌ علمی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد، مدیرکلی سازمان بهزیستی استان به مدت هشت سال، عضو هیئت‌ مدیره سازمان نظام پزشکی استان، عضویت در هیئت‌ بازرسی و هیئت اجرایی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در دوره‌های مختلف و مسؤولیت کمیته پیشگیری و کاهش تقاضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
وی همچنین عضو شورای عالی برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی کشور، عضو شورای فرهنگی و اجتماعی برنامه چهارم توسعه و معاونت پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی، دبیر و عضو کمیته هماهنگی، حمایت و توان‌بخشی شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی استان، عضو شورای انجمن اسلامی دانشکده پیراپزشکی و دانشکده پزشکی، نماینده استان‌های شمال غرب کشور در شورای برنامه‌ریزی سازمان، همکار علمی و اجرایی جهاد دانشگاهی و هلال احمر، دبیر همایش کشوری اعتیاد و همایش ژنتیک و عضو کمیته علمی کنگره‌های مختلف تخصصی بوده و مقالات مختلف علمی در زمینه‌های تخصصی ارایه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز