خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی ذخیره سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۶

این اقدام به منظور تنظیم بازار شب عید همزمان با سراسر کشور انجام گرفته است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی در این استان برای تنظیم بازار شب عید استان هم زمان با سراسر کشور و با اعمال مدیریت مناسب انجام گرفته است.
به گزارش ایلنا، " محمد جعفر عظمایی " کالاهای اساسی ذخیره شده را شامل میوه و مرکبات(سیب و پرتقال)، روغن، برنج، شکر، مواد پروتئینی مانند گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ عنوان کرد و گفت: معاونت بازرگانی داخلی سازمان در زمینه ذخیره سازی سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید، اقدامات لازم را برای انعقاد قرارداد با بخش خصوصی انجام داده و این کارهم‌اکنون ‌آغاز شده است.
وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام نیز برای ذخیره سازی گوشت مرغ و قرمز و تامین اقلام پروتئینی از محل تولید داخل، ذخیره سازی مناسبی انجام داده است.
" عظمایی " ضمن اشاره به میزان قابل توجه و مکفی ذخیره مرغ منجمد در استان افزود: میزان مرغ منجمد ذخیره شده امسال در مقایسه با سالهای قبل، افزایش خوبی داشته که قسمت عمده آن نیز از محل تولید داخل بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اقدامات لازم را برای تامین نهاده‌های دام و طیور انجام داده و ارزیابی وضعیت بازار کالاهای اساسی نشان از سامان گرفتن و افزایش تولید داخلی برخی اقلام و کاهش وابستگی کالاهای اساسی به واردات دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز