خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

حقوق شهروندی از تاکیدات دکتر روحانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۴

دولت تدبیر و امید با حرکت در مسیر ولایت و کوشش مضاعف و بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود جهت رشد و تعالی کشور و همچنین غلبه بر کاستی‌ها ‌‌نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گرفته است.

ایلنا: استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری نخستین نشست استانداران سراسر کشور با رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید با حرکت در مسیر ولایت و کوشش مضاعف و بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود جهت رشد و تعالی کشور و همچنین غلبه بر کاستی‌ها ‌‌نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی با بیان اینکه بررسی مشکلات پیش روی استان‌ها در سراسر کشور و تاکیدات رئیس جمهوری مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی و فکری و حرکت در چارچوب اعتدال از نقاط برجسته این جلسه بود، اظهار داشت: توجه به حقوق شهروندی، نهادینه کردن تفکر توسعه‌ای در ابعاد مختلف، رعایت عدالت و اعتدال در عرصه‌های گوناگون و همینطور افزایش ارتباط استانداران با لایه‌های مختلف جامعه اعم از جریانات فکری و سیاسی و همینطور اقلیت‌ها از تاکیدات رییس جمهور بود که ما نیز با حرکت در این چارچوب برای آبادانی استان حوزه ماموریت خود تلاش خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: تاکید رئیس جمهور مبنی بر بسترسازی استان‌ها برای فعالیت سیاسی احزاب در چارچوب قانون نیز از دیگر مواردی است که توجه به آن باعثتعمیق ارتباط دولت و احزاب با یکدیگر می‌شود.

رضایی همچنین با اشاره به تاکید رئیس جمهور درباره حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب از دولت تدیبر و امید در عرصه‌های حساس و مهم، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید و مسئولان منتخب این دولت ولایت مدار با حرکت در مسیر ولایت و کوشش مضاعف و بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود بر کاستی‌ها غلبه و برای رشد و تعالی استان‌های تحت ماموریت خود گام‌های بلندی بر می‌دارند.

وی همچنین با اشاره به توجه ویژه دکتر روحانی به حفظ محیط زیست و کمک برای برون رفت از معضلات زیست محیطی گریبانگر استان‌های کشور، تصریح کرد: توجه ویژه و تاکیدات برجسته رئیس جمهور به حل معضلات زیست محیطی که امروزه گریبانگر اغلب مناطق کشور است نیز باعثتقویت همکاری‌ها و مشارکت هر چه بیشتر استانداران و مسئولان دستگاه‌های مرتبط با تشکل‌های زیست محیطی و مردم می‌شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به حمایت همه جانبه رئیس جمهور از استانداران سراسر کشور، این رویکرد را قوت قلب و انگیزه‌ای برای ایجاد مدیریت اثربخش دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز