خبرگزاری کار ایران

توسط راه و شهرسازی استان کرمانشاه انجام گرفت؛

راه‌اندازی پایگاه داده مکانی(Gis) طرح‌های توسعه و عمران در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۱

مسئول واحد پایگاه داده های معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی از راه اندازی پایگاه داده مکانی طرح های توسعه وعمران درکرمانشاه خبرداد.

ایلنا: مسئول واحد پایگاه داده‌های معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی در کرمانشاه گفت: راه اندازی پایگاه داده مکانی طرح های توسعه و عمران در کرمانشاه برای ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در تولید و ذخیره سازی اطلاعات طرح‌ها، ایجاد بستری مناسب برای ارزیابی و پایش داده‌ها، ایجاد بستری برای به‌هنگام رسانی مداوم تغییرات و پایش میزان تغییرات، استفاده از داده‌های دقیق و صحیح در تهیه طرح‌ها، ایجاد ابزاری برای تصمیم سازی صحیح و سریع در سطوح مختلف استانی و ملی و ایجاد بستر مناسب برای تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری اطلاعات طرح‌ها راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حسین غفارپور کرمانشاه را بعنوان یکی ازسه استان پایلوت در سطح کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالا درکرمانشاه برای پیاده سازی این طرح، استانهای کرمانشاه، همدان و گیلان به‌عنوان استان پایلوت انتخاب شدند.

وی درباره مزایای اجرای این طرح گفت: با پیاده سازی این پایگاه، اطلاعات باکیفیت ودقت بیشتری در اختیار کاربر قرار گرفته و مدت زمان کمتری برای انجام تبادل اطلاعات صرف شده وهمچنین تشخیص تغییر کاربری، گزارش گیری، مستندسازی و در ‌‌نهایت فضای جدید برای بحثکمیسیون ماده ۵ وکنترل مغیرت‌ها و دیگر فعالیت‌های حوزه شهرسازی و معماری ایجاد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز