خبرگزاری کار ایران

تشریح حادثه سوراخ شدن سقف کلاس یکی از مدارس پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۰۵

دلیل این حادثه سقوط تیرآهن‌‌ رها شده از ساختمان در حال ساخت بانک مجاور مدرسه بوده که موجب سوراخ شدن قسمتی از سقف کلاس درس دانش‌آموزان پایه ششم دبستان شده است.

ایلنا: سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سقوط تیرآهن‌‌ رها شده از ساختمان در حال ساخت مجاور مدرسه، موجب سوراخ شدن قسمتی از سقف کلاس درس دانش‌آموزان پایه ششم دبستان شد که در این سانحه آسیبی به دانش‌آموزان وارد نشد.

به گزارش ایلنا، " مسعود ثقفی " افزود: ساعت ۹ صبح شنبه خبری مبنی بر شکافته شدن سقف کلاس درس در دبستان آب‌شناسان منطقه ۴ تهران مخابره شد.

وی ادامه داد: با دریافت این خبر که بر اثر بی‌مبالاتی یکی از سازندگان ساختمانی در مجاورت مدرسه اتفاق افتاده است، اقدامات لازم به عمل آمد.

ثقفی، دلیل این حادثه را سقوط تیرآهن‌‌ رها شده از ساختمان در حال ساخت بانک مجاور مدرسه عنوان کرد که موجب سوراخ شدن قسمتی از سقف کلاس درس دانش‌آموزان پایه ششم دبستان شده است و افزود: در این سانحه آسیبی به دانش‌آموزان وارد نشده است.

وی گفت: هماهنگی جهت جایگزینی کلاس درس دانش‌آموزان و حضور مشاوران برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به عمل آمده و پیگیری حقوقی این حادثه نیز آغاز شده است.

بنابرهمین گزارش، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز به صورت حضوری برای بازدید از صحنه و دلجویی از دانش‌آموزان در این دبستان حاضر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز