خبرگزاری کار ایران

در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور:

نایب قهرمانی نیم فصل مسابقات هندبال لیگ یک کشور به کاشان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۷

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از نایب قهرمانی نیم فصل تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی کاشان در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک هندبال کشور خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از نایب قهرمانی نیم فصل تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی کاشان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال کشور خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در آخرین هفته از دور رفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور که به میزبانی کاشان در سالن ورزشی رضوی برگزار شد، تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی کاشان مقابل تیم هندبال ویتاپی ثامن الحجج یزد به پیروزی رسید و نایب قهرمانی نیم فصل این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که بین دو تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و تیم ویتاپی ثامن الحجج یزد برگزار شد، بعد از یک رقابتی طولانی و سخت تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با نتیجه ۲۹ بر۲۰ تیم توانست عنوان نایب قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

وی افزود: در نیمه اول این مسابقات تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با امیتاز ۱۶ بر ۹ و نیمه دوم ۱۳ بر ۱۱ و در نتیجه ۲۹ بر ۲۰ توانست پیروز میدان شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در ادامه گفت: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گروه اول مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور با تیم‌های کات شاهرود، هیات هندبال یزد، ثامن الحجج سبزوار و هیات هندبال نجف آباد همگروه است.

نادعلی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۵ تیم در سه گروه پنج تیمی که از هر گروه دو تیم صعود کرده و در مجموع شش تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، سه تیم برنده به لیگ بر‌تر صعود خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که دور رفت این مسابقات از جمعه ۲۲ آذر ماه به میزبانی این شهرستان آغاز شده و دور برگشت نیز تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اظهار داشت: تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با سرمربیگری مهدی دوست، سرپرستی حمید محمودی و مدیریت مهدی پدرام فر اداره می‌شود.

گفتنی است؛ بازیکنان تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به ترتیب پوریا نمکی، سید امیر می‌رافضل، اسماعیل سعیدی مقدم، ایمان فلاح، همایون معمار کرمانی، علی منوچهری، حامد حداد، جهانبخش شیبانی، حمید باباشاهی، مجتبی پیکان‌پور، سبحان ابراهیمی، محمد ولی‌زاده، سید ایمان موسویان، مسعود زیارتی و حامد اکرمیان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز