خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان خبر داد:

اجرای بیش از چهار میلیون نفر ساعت آموزش در بخش صنعت فنی و حرفه‌ای اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۳۴

در ۹ ماه گذشته در بخش صنعت چهار میلیون و ۱۱۲ هزار و ۵۴۳ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی اجرا شد.

‏ ایلنا: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به روند اجرای آموزش‌های مهارتی در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، رایانه و دیگر بخش‌ها اشاره کرد و گفت: عملکرد آموزشی استان در تمام بخش‌های دولتی و خصوصی به نسبت جمعیت کل استان برابر با ۶۳/۱ ساعت آموزش برای هر نفر است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ ابوطالب جلالیˈ با اشاره به ضرورت گسترش دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز بازار کار در مراکز ثابت و دولتی تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی در رشته‌های پر متقاضی مانند خوشه خدمات استفاده شود.

جلالی با اشاره به عملکرد آموزش فنی و حرفه‌ای استان در ۹ ماهه سال جاری گفت: عملکرد آموزشی فنی و حرفه‌ای استان در خوشه خدمات ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سه میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۸۱ نفرساعت بوده است.

وی اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته ارائه آموزش‌ها در خوشه خدمات بخش دولتی کاهش یافته و به بخش خصوصی واگذار شده و همچنین در خوشه صنعت در بخش دولتی افزایش داشته است.

جلالی افزود: عملکرد این مجموعه در بخش کشاورزی نیز در ۹ ماه امسال به میزان ۹ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: این آمار‌ها بیانگر گرایش آموزش‌ها به حرفه خوشه‌های صنعت و کشاورزی و کاهش آموزش‌ها در خوشه خدمات در بخش دولتی و در راستای تقویت بخش خصوصی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز