خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد؛

مدیران در بودجه ۹۳ به منابع و اعتبارات دولتی بسنده نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۸

مدیران به نحو شایسته از سرمایه گذاران استقبال نمایند. / کنترل تورم و ایجاد تعادل در بازار از مهم‌ترین دستاوردهای دولت در این مدت است.

استاندار مازندران گفت: امروز مردم به نظام مقدس و رویکرد جدید و تغییر شرایط امیدوارند و مسولان باید با اتکا به مشارکت مردم شرایط را بهبود بخشند.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه مدیریت بحران باید در طول سال و به صورت مستمر پیگیری شود، بیان داشت: مصوبات جلسات، تصمیم گیری‌ها در خصوص کنترل و مقابله با بلایای طبیعی و برنامه‌های پیشگیری با این حوادثبه صورت جدی دنبال شود.

فلاح با بیان اینکه بخش اعظم تولید گاز، صرف مصارف خانگی می‌شود و در موقع بروز مشکل، با قطع گاز صنایع از اختلال در مصارف خانگی جلوگیری می‌شود، عنوان کرد: مردم با مدیریت مصرف گاز و استفاده بهینه از آن به کمک دولت بیایند.

وی بر تهیه و ارایهٔ برنامه‌های بیشتر و مطلوب‌تر در خصوص دعوت مردم استان به مصرف بهینهٔ سوخت گاز در زمستان از سوی صدا و سیمای مرکز مازندران تاکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا ضمن انتقال درست پیام‌های مدیریت بحران به مردم، از آنان بخواهند تا با دستگاه‌های ذی ربط همکاری نمایند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه منابع فسیلی، روزی به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: باید برنامه‌ای جامع و اصولی برای مدیریت بدون نفت آماده کنیم.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نشست استانداران با رییس جمهور، با بیان این نکته که دکتر روحانی مذاکرات ژنو را امیدوارکننده خواند، اذعان داشت: در این مسیر باید چونان همیشه از آرمان‌های انقلاب، امام راحل و منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب پیروی نماییم.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم به نظام مقدس و رویکرد جدید و تغییر شرایط امیدوارند، تصریح کرد: امروز مسولان باید در دو جبهه کار نمایند، چرا که با هم دلی و تلاش مضاعف می‌توان از سد مشکلات عبور کرد.

فلاح با بیان اینکه زیر بنا‌ها و استعداد‌ها و امکانات مردمی را باید در جهت شکوفایی کشور متبلور کرد، افزود: حماسه دفاع مقدس با مجاهدت و ایثار مردم محقق شد و امروز مسوولان باید با این رویکرد و با اتکا به مشارکت مردم شرایط را بهبود بخشند.

استاندار عزم دولت برای بهبود شرایط را بسیار جدی خواند و گفت: کنترل تورم و ایجاد تعادل در بازار از مهم‌ترین دستاوردهای دولت در این مدت است.

وی با بیان اینکه بازار باید با تولید، داد و ستد و ارتباطات اقتصادی و بانکی شکوفا شود، تصریح کرد: فعالان اقتصادی تعامل و ارتباط خود را با بانک‌ها بیشتر نمایند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ملاک مدیریت امروز، بهره گیری از منابع خصوصی‌‌ رها شده در جامعه است، تاکید داشت: مدیران در بودجه ۹۳ نباید به منابع و اعتبارات دولتی بسنده نمایند.

استاندار خاطرنشان ساخت: مدیران به نحو شایسته از سرمایه گذاران استقبال نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز