خبرگزاری کار ایران

کتاب مناظره «دموکراسی لیبرال و مردم سالاری دینی» منتشر شد

کد خبر : ۱۳۵۷۸۶

دبیرخانه مسابقات ملی «مناظره دانشجویی» سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مشروح مناظره‌ «دموکراسی لیبرال و مردم سالاری دینی» را در قالب کتاب منتشر کرد.

ایلنا: کتاب «دموکراسی لیبرال و مردم سالاری دینی» از مناظره‌ای بین صادق زیباکلام؛ استاد دانشگاه تهران و محمدرضا مرندی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی حاصل شده، در… صفحه و با قطع رقعی منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه مناظره دانشجویی که با هدف مکتوب کردن مناظرات برگزار شده در سطح دانشگاه‌ها، کتاب‌های مناظره را منتشر می‌کند، در ادامه این فعالیت در نظر دارد کتاب‌های مناظره(۳) و(۴) را با عنوان‌های «تسخیر لانه جاسوسی؛ سرانجام دانشجویان پیرو خط امام» و «نقد و بررسی کتاب صراط‌های مستقیم عبدالکریم سروش» را تا پایان سال جاری تولید و منتشر نماید.

این مناظره‌ها باتلاش بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در این دانشگاه برگزار شده است.

دبیرخانه مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان که پیش از این نخستین کتاب مناظره با عنوان «مبانی حکومت دینی» را منتشر کرده است، مسابقات دانشجویی مناظره را برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌ها پایه گذاری کرده و هم اکنون مهیای برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی شده است.

دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند فایل پی‌دی‌اف این کتاب‌ها را از پایگاه اینترنتی مسابقات ملی مناظره دانشجویی به نشانی www. ISDC. ir دریافت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز