خبرگزاری کار ایران

احتمال حضور " شیفتگی "، " اشباح "، " رنج و سرمستی " و " معراجی‌ها " در جشنواره فیلم قوت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۲۳

شیفتگی به کارگردانی علی زمانی عصمتی، اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی، آرایش غلیظ به کارگردانی حمیدنعمت الله، رنج و سرمستی به کارگردانی جهانگیر الماسی و معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده‌نمکی به فهست فیلم‌های جشنواره اضافه می‌شود.

ایلنا: هیات انتخاب سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر پیش‌تر اسامی ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ و همچنین بخش نگاه نو اعلام کرده است. سپس دبیر جشنواره فیلم فجر در نشست خبری اعلام کرد؛ تا تاریخ ۲۰ دی ماه احتمال دارد که تعدادی دیگر فیلم به جشنواره فیلم فجر اضافه شود و تعداد فیلمها در بخش سودای سیمرغ به ۲۵ فیلم برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب گذشته(۲۰ دی) هیات انتخاب آخرین نظرات خود را اعلام کرده و جمع بندی‌های خود را نهایی کرد. براساس شنیده‌های خبرنگار ایلنا، فیلم‌های سینمایی شیفتگی به کارگردانی علی زمانی عصمتی، اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی، آرایش غلیظ به کارگردانی حمیدنعمت الله، و همچنین رنج و سرمستی به کارگردان جهانگیر الماسی به عنوان گزینه‌های اصلی فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر حضور دارند؛ مطرح شده‌اند.

همچنین فیلم سینمایی معراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده نمکی احتمالا در جشنواره حضور دارد. این احتمال از آنجا ناشی می‌شود که در چند روز گذشته انفجار مواد منفجره در پشت صحنه این فیلم و کشته شدن تعدادی از عوامل فیلم جامعه سینمایی را داغدار کرده است. همچنین جشنواره فیلم فجر به احتمال فراوان برای محمد جوادشریفی راد(طراح جلوه‌های ویژه سینمای ایران) بزرگداشتی برگزار می‌کند.

اسامی این فیلم‌ها در حالی با گمانه جدی مطرح می‌شود که دو فیلم اشباح و آرایش غلیظ همچنان در مرحله فیلمبرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز