خبرگزاری کار ایران

سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور؛

رقابت حساس مدعیان برای تصاحب سکوی نخست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۲

در این هفته امیر مهدی‌زاده قهرمان سال ۲۰۱۲ جهان که در تیم آذر خودرونوین قم حضور دارد در جدال با محمد شهریاری کاراته‌کای جوان پرهام ۲ بر یک شکست خورد.

تیم‌های آذرخودروی نوین‌قم و دانشگاه آزاد با برتری مقابل حریفان خود در هفته سوم سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، رقابت سایه به سایه‌ای برای رسیدن به قهرمانی دارند.

به گزارش ایلنا، هفته سوم از سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در سالن پیام مخابرات تهران برگزار شد که در پایان این هفته از مسابقات تیم آذرخودرو نوین قم با برتری مقابل حریفان و با کسب ۷ پیروزی از ۷ دیدار خود با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و دانشگاه آزاد با یک بازی کمتر و ۱۸ امتیاز در رتبه دوم ایستاد. جدال این دو تیم در هفته چهارم مسابقات می‌تواند تا حدود زیادی چهره قهرمان این فصل را مشخص کند.

تیم‌های لوله سبز آسیا با ۱۵ امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵ امتیاز، باشگاه پرهام ۹ امتیاز، آوای رزم ۶ امتیاز، برق هرمزگان ۶ امتیاز، جندی شاپور شیراز ۶ امتیاز، مناطق نفت خیزجنوب و شهید داورزنی قرچک بدون امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

تیم مناطق نفت خیز جنوب به دلیل لغو پرواز اهواز به تهران نتوانست در این هفته حاضر شود تا ۳ مبارزه این در هفته سوم به آینده موکول شود.

در این هفته امیر مهدی‌زاده قهرمان سال ۲۰۱۲ جهان که در تیم آذر خودرونوین قم حضور دارد در جدال با محمد شهریاری کاراته‌کای جوان پرهام ۲ بر یک شکست خورد. مهدی‌زاده که هفته دوم مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و در آمادگی کامل قرار نداشت در این مبارزه از روزهای اوج خود فاصله زیادی داشت.

باشگاه پرهام که بدون کاتای تیمی و انفرادی وارد مسابقات شده، در بخش کومیته مبارزات زیبایی را برابر حریفان خود به نمایش گذاشت و تحسین حاضرین در سالن را برانگیخت.

نتایج هفته سوم مسابقات از این قرار است:
دانشگاه آزاد اسلامی ۲۸ - جندی شاپور شیراز صفر
باشگاه پرهام ۱۳ - آذرخودرونوین قم ۱۴
فولادمبارکه سپاهان ۱۷ - برق هرمزگان ۱۰
فولادمبارکه سپاهان ۴ - دانشگاه آزاد اسلامی ۲۳
آوای رزم ۴ - آذرخودرو نوین قم ۲۳
باشگاه پرهام ۱۳ - جندی شاپور شیراز ۱۴
شهیدداورزنی قرچک یک - لوله سبزآسیا ۲۶
فلادمبارکه سپاهان ۲۳ - جندی شاپور شیراز ۴
شهید داورزنی قرچک صفر - آذرخودرو نوین قم ۲۸
آوای رزم ۷ - لوله سبز آسیا ۲۰
لوله سبز آسیا ۲۲ - برق هرمزگان ۶
**معوقه هفته نخست:
شهیدداورزنی قرچک ۱۰ - جندی شاپور شیراز ۱۷
لوله سبز آسیا ۲۵ - جندی شاپور شیراز ۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز