خبرگزاری کار ایران

مدیر آب و فاضلاب شهر قصرشیرین:

قصرشیرین سالم ترین آب شرب استان کرمانشاه را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۳

براساس نمونه های آزمایش شده و تایید شبکه بهداشت و درمان، آب شرب این شهرستان سالم ترین و بهداشتی ترین آب شرب در سطح استان کرمانشاه است و از این حیثمقام اول را دارد.

ایلنا: مدیر آب و فاضلاب شهر قصرشیرین گفت: براساس نمونه‌های آزمایش شده و تایید شبکه بهداشت و درمان، آب شرب این شهرستان سالم‌ترین و بهداشتی‌ترین آب شرب در سطح استان کرمانشاه است و از این حیثمقام اول را دارد.

به گزارش خرنگار خبرگزاری ایلنا در قصرشیرین، علی محمد آزادی افزود: آب شرب مورد نیاز این شهر از مخزن ۵ هزار مترمربعی خسروی و۳ هزار مترمکعبی بخش سومار تامین می‌شود.

به گفته وی، عملیات شستشو و گندزدایی این مخازن به‌عنوان تامین کننده آب شرب این شهر، در راستای ارتقای سطح کیفی و بمنظور اطمینان از سلامت آب بصورت مداوم انجام شده است.

وی تصریح کرد: عملیات شستشو و گندزدایی مخازن در محیطی بهداشتی توسط آب فشان‌های آتش نشانی و پس از شستشوی کامل مخزن با تزریق کلر استاندارد همزمان با تخلیه رسوبات انجام می‌شود.

آزادی اظهار کرد: امسال ۱۴ مورد انشعاب آب غیرمجاز در شهرستان قصرشیرین شناسایی شد که با اخذ ۷۰ میلیون ریال از متخلفان به انشعاب مجاز تبدیل شدند ضمن اینکه امسال ۱۱۵ مورد فروش انشعاب آب شرب توسط این اداره نیز صورت گرفته؛ همچنین امسال۲۳۰ فقره لایروبی منول فاضلاب و ۳۵ فقره تعویض شبکه فاضلاب در سطح صورت گرفته است.

رییس اداره آب و فاضلاب قصرشیرین با بیان اینکه هیچ گونه قطعی آب در شهرستان قصرشیرین در طول سال نداریم، گفت: قطعی‌های جزیی که گاهی شهروندان با آن مواجه می‌شوند ناشی از قطع لوله توسط شرکت گاز است.

وس یادآور شد: در این زمینه از دستگاه‌های خدماتی تقاضا داریم قبل از انجام هرگونه حفاری، هماهنگی لازم را با آب و فاضلاب شهری بمنظور پیشگیری از هر گونه شکستگی لوله آب شرب و قطعی آب منازل داشته باشند.

آزادی در پایان گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه دارای پنج هزار و ۵۰۰ مشترک آب و فاضلاب شهری در مناطق مختلف شهری است علاوه بر این، تامین آب شرب شهرهای سومار، نفت شهر و مرزهای خسروی و پرویزخان نیز در قالب خدمات از سوی آب و فاضلاب شهری قصرشیرین انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز