خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان:

در بحث‌های عمرانی و شهرسازی استان زنجان به مسائل فرهنگی توجه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۶۱

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه باید در شورای پژوهش آخرین روشهای علمی وبه روز جامعه به سمت روشهای جدید ومتنوع رهنمون شود تصریح کرد: پیوست فرهنگی دارای کارکرد های مختلف در جامعه است.

زنجان _ ایلنا: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در استان زنجان شاهد عدم بررسی موارد عمرانی و شهرسازی بر اساس فرهنگ هستیم.

به گزارش ایلنا ازنجان، جعفر محمدی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، بعد از ظهر پنج شنبه(۱۹دی) در اولین جلسه شورای پژوهش فرهنگی استان زنجان، به ریاست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور اعضای شورای پژوهش فرهنگی و دبیر و مسئول پژوهش این اداره کل، گفت: در بحث‌های عمرانی و شهرسازی به مسائل فرهنگی در استان زنجان توجه نمی‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه پژوهش در جامعه دارای نقش اساسی است افزود: کاربردی شدن تحقیق وپژوهش در دستگاههای اجرایی و جذب اعتبارات بودجه‌ای پژوهشی از جمله موارد الویت دار خواهد بود.

محمدی در ادامه با اشاره به برخی موارد مهم در این زمینه تصریح کرد: باید شاهد هزینه کرد‌ها در زمینه پژوهش در جامعه باشیم.

این مقام مسئول در استان زنجان، در این راستا بازگری در نیازهای سازمانی را مهم واساسی عنوان کرد وگفت: الویتهای سال‌های آتی در این زمینه‌ها باید دارای حساسیت باشد.

وی الویت در این خصوص را به سمت الویت‌های فرهنگ عمومی برشمرد وگفت: سبک زندگی باید در مناطق واستان‌ها بومی سازی شود.

وی موضوعات طرح شده در شورای فرهنگ عمومی استان را نیازمند بازنگری کلی دانست وگفت: موارد شورای فرهنگ عمومی استان باید از مصوبات جلسه شورای پژوهش فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان باشد.

محمدی وجود مشکلات در روش را در مراکز علمی آموزشی وبرخی دستگاه‌های اجرایی مهم و قابل بازبینی عنوان کرد وگفت: روش تحقیق در جامعه باید به صورت کیفی انجام گیرد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه باید در شورای پژوهش آخرین روشهای علمی وبه روز جامعه به سمت روشهای جدید و متنوع رهنمون شود تصریح کرد: پیوست فرهنگی دارای کارکرد‌های مختلف در جامعه است.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه در بحث‌های عمران شهرسازی به مسائل فرهنگی توجه نمی‌شود خاطر نشان کرد: در استان زنجان شاهد عدم بررسی موارد عمرانی و شهرسازی بر اساس فرهنگ هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز