خبرگزاری کار ایران

برگزاری برنامه هم‌خوانی قرآن در باشگاه‌های ورزشی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۴۵

با برنامه ریزی‌های حشمت اله امان الهی معاونت فرهنگی وامور جوانان این اداره کل برنامه آیاتی از هم خوانی قرآن مجید توسط ورزشکاران در باشگاههای استان لرستان برگزار می شود.

با برنامه ریزی‌های حشمت اله امان الهی معاونت فرهنگی وامور جوانان این اداره کل برنامه آیاتی از هم خوانی قرآن مجید توسط ورزشکاران در باشگاه‌های استان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد: در این ارتباط معاونت فرهنگی امور جوانان این اداره کل با بیان اینکه اولین برنامه هم خوانی آیات قرآن مجید با حضور تکواندو کاران استان در سالن ۲۲بهمن شهرستان خرم آباد برگزار می‌شود، افزود: در راستای بالا بردن روحیه معنوی ورزشکاران و اشاعه هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی جهت این عزیزان برنامه ریزی نموده‌ایم که بطور مستمر و بصورت هفتگی این مراسم در یکی از باشگاه‌ها و یا هیئت‌های ورزشی استان برگزار شود.

حشمت اله امان الهی تصریح کرد، با اجرای این برنامه در سطح استان، بنا داریم که ورزشکاران هم استانی را بیشتر با مفاهیم آیات قرآن مجید آشنا نمائیم و با یاد آوری مسائل قرآنی و دینی، ورزشکاران را به انجام منش‌های پهلوانی و اخلاقی در میادین ورزشی دعوت نمایم.

این مقام مسئول در پایان از تمامی دستگاه‌های مرتبط با امور جوانان در خواست نمود که این معاونت را در راستای تحقق اهداف عالیه امورات مربوط به جوانان از جمله برنامه مذکور که برای اولین بار در سطح استان و کشور برگزار می‌شود را یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز