خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان مجددا آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۵

برای ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان مهربان مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال موافقتامه امضاء شده بود که با اختصاص ۶۰۰ مییلون ریال اعتبار، ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان از سرگرفته می‌شود.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با اختصاص ۶۰۰ می‌یلون ریال اعتبار، ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان از سرگرفته می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در سفر یک روزه به بخش مهربان در بازدید از پروژه سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان و همچنین میدان ورزشی آزادگان و سالن ورزشی جهان پهلوان تختی این بخش افزود: از مدت‌ها قبل‌ها پیرو مکاتبات بخشدار محترم مهربان و همچنین ملاقاتی که با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و فعالان ورزش مهربان داشتم وعده داده بودم که از نزدیک مسائل و مشکلات ورزش مهربان را بررسی نمایم و امروز فرصتی شد تا به وعده خود عمل نموده و ضمن دیدار با ورزشکاران و بازدید بازدید از پروژه‌ها و اماکن ورزشی مهربان در جلسه با بخشدار و اعضای شورای اسلامی شهر مهربان شرکت نمایم.
وی خاطرنشان کرد: برای ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان مهربان مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال موافقتامه امضاء شده بود که با اختصاص ۶۰۰ مییلون ریال اعتبار، ادامه عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان از سرگرفته می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی به نتایج بازدید‌ها وجلسات برگزار شده اشاره کرد و افزود: علیرغم آنکه در تخصیص اعتبارات با مشکلاتی مواجه هستیم تلاش خواهیم کرد تا حد امکان در رفع کمبود‌ها و نیاز‌ها قدمهای برداریم.
اسبقیان با اشاره به موارد مطرح شده در خصوص موفقیت ورزشکاران مهربانی در مسابقات برون مرزی در رشته‌های مختلف ورزشی وعده داد که در برنامه تجلیل از ورزشکاران مهربانی تا حد توان مشارکت نماید.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به ماموریت محوله به یکی از معاونین خود برای پیگیرهای موارد مطرح شده در بازدید خود از بخش مهربان اشاره کرد و افزود: یکی از معاونین خود را مامور خواهم نمود تا موارد مطرح شده در جریان بازدید امروز را پیگیری نماید و انشاء الله در سفر بعدی نتایج و اقدامات صورت گرفته بازید امروز را بررسی خواهیم نمود، ضمن آنکه در خصوص بهبود وضعیت سقف و کف پوش سالن ورزشی جهان پهلوان تختی اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.
سالن ورزشی چند منظوره مهربان ویژه بانوان به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع و با شش میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.
این پروژه در چهارمین سفر استانی هئیت دولت به آذربایجانشرقی و با حضور محمد عباسی وزیر سابق ورزش وجوانان گلنگ زنی زده شده بود و تاکنون حدود ۷۰۰ میلیون ریال برای احداثآن هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز