خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن انبوه سازان کشور:

انبوه سازان برای احیای بافت‌های فرسوده تبریز در کنار شهرداری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۴

اگر دولت همراهی و همکاری هدفمند و مثبتی با انبوه سازان داشته و به این بخش اعتماد کند، تحقق سخت‌ترین و بزرگ‌ترین کار‌ها عملی است و انبوه سازان توان عملی و اجرایی خود را پیش از این نشان داده‌اند.

ایلنا: رییس انجمن سراسری انبوه سازان کشور گفت: انبوه سازان خود را موظف به همکاری با مدیریت شهری در راه احیای بافت‌های فرسوده شهری می‌دانند و در این راه در کنار شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا جمشید برزگر در مراسم امضاء تفاهم نامه مشترک احیای بافت‌های فرسوده محدوده مرکزی تبریز افزود: انبوه سازان استان تجربه چنین مشارکت‌های کلان شهری را دارند و هر کجا وارد کار شده‌اند موفقیت‌های چشمگیری نیز برجای گذاشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اگر دولت همراهی و همکاری هدفمند و مثبتی با انبوه سازان داشته و به این بخش اعتماد کند، تحقق سخت‌ترین و بزرگ‌ترین کار‌ها عملی است و انبوه سازان توان عملی و اجرایی خود را پیش از این در پروژه میدان شهید بهشتی تبریز و مسکنمهر استان نشان داده و ثابت کرده‌اند.
برزگر در عین حال با تأکید مجدد بر آمادگی انبوه سازان استان برای همکاری با مدیریت شهری در بخش احیای بافت‌ها فرسوده شهری افزود: انبوه سازان استان با تمام قوا و آمادگی کامل در این پروژه بزرگ شهرداری تبریز را یاری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز