خبرگزاری کار ایران

تسلیم نامه وزیر دادگستری کشورمان به وزیر خارجه لبنان؛

غضنفر آبادی با عدنان منصور دیدار کرد

کد خبر : ۱۳۳۹۸۰

حضور ایران در روند تحقیقات و بررسی‌ها در حقیقت به معنای تبادل اطلاعات و تجارب است و ایران با توجه به تجارب فراوان خود در مقابله با عملیات‌های ترویستی می‌تواند نقش کمکی قابل توجهی جهت تسریع در روند تحقیقات و مشخص شدن عاملان جنایت‌های تروریستی در لبنان ایفا کند.

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان در دیدار با عدنان منصور نامه مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری کشورمان خطاب به شکیب قرطباوی، وزیر دادگستری لبنان را تسلیم وزیر خارجه لبنان کرد.

به گزارش ایلنا، وزیر دادگستری کشورمان در این نامه با ابراز تشکر از جدیت مقامات لبنانی در پیگیری و دستگیری عاملان عملیات تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت، بر تمایل کشورمان برای اعزام هیاتی از ایران به بیروت با هدف مشارکت در روند پیگرد قضایی این اقدام تروریستی تاکید کرد.

عدنان منصور، وزیر خارجه لبنان نیز با تشکر از وزیر دادگستری ایران اظهارکرد: این نامه در اسرع وقت برای وزیر دادگستری ارسال می‌شود.

وزیر خارجه لبنان با تاکید بر حق مسلم ایران برای مشارکت در روند تحقیقات از اقدام تروریستی مقابل سفارت گفت: حضور ایران در روند تحقیقات و بررسی‌ها در حقیقت به معنای تبادل اطلاعات و تجارب است و ایران با توجه به تجارب فراوان خود در مقابله با عملیات‌های ترویستی می‌تواند نقش کمکی قابل توجهی جهت تسریع در روند تحقیقات و مشخص شدن عاملان جنایت‌های تروریستی در لبنان ایفا کند.

رکن‌آبادی نیز در این ملاقات با اشاره به تجارب ایران در مقابله با تروریسم گفت: پدیده ترویسم اکنون مشکلی جهانی است و هم‌فکری کشورها جهت مقابله با این پدیده امری ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز