خبرگزاری کار ایران

محتشمی در نشست احزاب با دولت:

باید به پرداخت یارانه احزاب توجه شود

کد خبر : ۱۳۳۹۱۴

احزاب یکی از پایه‌های اساسی نظام و مردم سالاری دینی هستند که باید در جهت ساختارگشایی و نه ساختارشکنی وارد عمل شوند.

دبیرکل حزب آزادی گفت: تأسیس شبکه تلویزیونی و پرداخت یارانه به احزاب از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید محتشمی دبیرکل حزب آزادی در نشست احزاب و وزارت کشور در سخنانی، گفت: احزاب از دیدگاه جهانی جزء رکن سوم دموکراسی هستند، بنابراین باید فرصت‌های لازم به آن‌ها داده شود.

وی افزود: رکن اول در نظام، قانون اساسی است که به خوبی در نظام جمهوری اسلامی به آن پرداخته شده است. ما شاهدیم که به تفصیل و زیبایی، حقوق ملت در این قانون ذکر شده است.

دبیرکل حزب آزادی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم دولت آقای روحانی در راستای پیاده کردن حقوق ملت و نهادینه کردن این آن وارد عمل شود، گفت: احزاب یکی از پایه‌های اساسی نظام و مردم سالاری دینی هستند که باید در جهت ساختارگشایی و نه ساختارشکنی وارد عمل شوند.

محتشمی در ادامه اظهارداشت: جبهه اصلاح‌طلبان در انتخابات یازدهم سعی و عزم خود را برای ساختارگشایی جزم کرد و تمام تلاشش را در این راستا به کار برد. به طوری که شاهد بودیم ادبیات اصلاح طلبان در انتخابات یازدهم پیروز شد.

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه احزاب بتوانند با برنامه‌های جامع فعالیت‌های خود را به صورتی شکل دهند تا بتوانند با رؤسای قوای سه‌گانه دیدار داشته باشند، خاطرنشان کرد: تأسیس شبکه تلویزیونی و پرداخت یارانه به احزاب از موضوعات مهم دیگری است که باید به آن توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز