خبرگزاری کار ایران

پس از ثبت‌نام در انتخابات؛

علیپور: حضور در کمیته ملی المپیک منافاتی با فعالیت در فدراسیون ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۰۶

کلیه کاندیداها و اعضای مجمع سوابق زیادی در ورزش دارند و از تجربیات اجرایی کافی بهره من هستند.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی که نامزد نایب رییسی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شده تاکید کرد: قصد دارم تجربیات ورزشی خود را در کمیته ملی المپیک بکار بگیرم.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور روز شنبه پس از ثبت نام برای پست‌های هیات اجرایی و نایب رییسی کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب افزود: من سوابق زیادی در ورزش دارم و فدراسیون‌های مختلفی را هدایت کرده‌ام. هم در فدراسیون‌های جهانی و هم در عرصه ورزش کشور، کارهای اجرایی زیادی انجام داده‌ام که در حد معاونت و یا مدیر کلی در دستگاه‌های مختلف بوده است. اکنون هم برای نشان دادن آنچه در چنته دارم تصمیم گرفتم این سوابق را در جایی ارائه کنم تا بتوانم برای افزایش قدرت در کمیته ملی المپیک از آن استفاده کنم.

وی در پاسخ به این سوال که برای رای آوردن خودتان چقدر شانس قائل هستید، اظهار داشت: فکر می‌کنم مجمع در نهایت تصمیم گیرنده است، دو هفته هم زمانی کافی است برای اینکه بتوانیم با اعضای مجمع صحبت کنیم. کلیه کاندیداها و اعضای مجمع سوابق زیادی در ورزش دارند و از تجربیات اجرایی کافی بهره من هستند.

علیپور در مورد اینکه در صورت انتخاب شدن در فدراسیون انجمن‌های ورزشی به فعالیت خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: بله می‌مانم، بودن در فدراسیون‌ها هیچ منافاتی با فعالیت در کمیته ملی المپیک ندارد، در حال حاضر هم بسیاری از افرادی که در کمیته حضور دارند، رییس فدراسیون‌های مختلف هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز