خبرگزاری کار ایران

محبیان در نشست مشترک دولت و احزاب:

نبود احزاب خطر پیوند ثروت و قدرت را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۵۹

اگر حاکمیت احزاب را رقیب خود بداند به سمت کنترل آن‌ها حرکت می‌کند و اگر احزاب را شریک خود بپندارد در جهت تقویت آن‌ها گام بر می‌دارد تا آن‌ها با کادر سازی به پرورش نیروهای سیاسی بپردازند.

دبیر‌کل حزب نو‌اندیشان ایران اسلامی گفت: اگر احزاب شکل نگیرند، خطر پیوند ثروت و قدرت گسترش پیدا می‌کند
به‌گزارش خبرنگارایلنا، امیر‌محبیان در‌ نشست مشترک دولت و احزاب که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: باعثتاسف است که ما هنوز در مر حله اثبات هویت و ضرورت تحزب در کشور سخن می‌گوییم.
دبیر‌کل حزب نواندیشان‌ ایران اسلامی با بیان اینکه به مسئله احزاب دو نگاه وجود دارد، تصریح کرد: یک نگاه احزاب را رقیب خود می‌داند و در یک نگاه دیگر احزاب را شریک خود می‌پندارد. اگر حاکمیت احزاب را رقیب خود بداند به سمت کنترل آن‌ها حرکت می‌کند و اگر احزاب را شریک خود بپندارد در جهت تقویت آن‌ها گام بر می‌دارد تا آن‌ها با کادر سازی به پرورش نیروهای سیاسی بپردازند.
وی با بیان اینکه دولت و نظام باید به احزاب برای گسترش جریانهای ارتباطی‌اش کمک کند تاکید کرد‌: اگر احزاب شکل نگیرند، خطر پیوند ثروت و قدرت گسترش پیدا می‌کند و‌ به همین دلیل فساد نیز گسترش پیدا می‌کند، چرا‌که نیروهای رانت خوار حامیانی پیدا کردند و اگر احزاب رشد کنند این رانت‌خواری کاهش می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز