خبرگزاری کار ایران

رئیس هیت مدیره شرکت و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خبر داد:

برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۱۳

مجمع عمومی عادی شرکت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان با هدف افزایش سرمایه این صندوق برگزار شد.

ایلنا: رئیس هیت مدیره شرکت و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در خصوص عملکرد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، اهداف و اقدامات آتی آن گفت: سرمایه صندوق از ابتداء تا به حال به ۳۰ میلیارد تومان افزایش داده شده است و امیدواریم تا پایان سال نیز افزایش سرمایه صندوق محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ علی محمدی در ادامه افزود: با توجه به ضرورت انجام برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان، ضرورت افزایش سرمایه صندوق را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی با ارائه گزارشی گفت: سرمایه این صندوق شامل ۴۸ درصد سهم دولت که بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان و ۵۲ درصد سهم بخش خصوصی که بالغ بر ۲/۱۵ میلیارد تومان است.

محمدباقر فاطمی گفت: ۲۷ درصد سرمایه در حوزه دام و طیور و ۹/۱۵ درصد مربوط به حوزه زراعت است.

وی افزود: تعداد سهام صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان از بدو تاسیس ۲۹ میلیون ۳۶۴ هزار و ۳۴۲ سهم است.

وی در بخشی از سخنان خود افزود اعتبار یارانه‌ای در سال ۹۱-۹۰ بالغ بر۲۰۰ میلیارد ریال طرح آبیاری تحت فشار و ۵۰۰ میلیون ریال طرح تکمیل و راه اندازی تعاونی تولید را شامل واعتبارات یارانه سال ۹۲-۹۱ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال پرداختی به بخش کشاورزی را شامل شده است.

شایان ذکر است در این مجمع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و حسابرسی شرکت در خصوص عملکرد شرکت، بررسی و تصویب صورت‌های مالی(تراز نامه و حساب سود و زیان) انتخاب بازرس قانونی شرکت و حسابرس و اصلاح آیین نامه تسهیلات در دستور کار قرار داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز