خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:

رضایتمندی ۷۳درصدی شهروندان از فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۶۹

بر اساس نظر سنجی های انجام شده میزان رضایتمندی مردم اصفهان از خدمات اورژانس ۱۱۵،۷۳ درصد اعلام شده است.

ایلنا: بر اساس گزارش روابط عمومی مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان، بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی‌های صورت گرفته، درصد رضایتمندی امدادخواهان اورژانس ۱۱۵ در سه ماههٔ سوم سال جاری، ۷۳درصد به دست آمده است که این آمار بیانگر عملکرد کمی و کیفی مدیریت حوادثوفوریت‌های پزشکی اصفهان در اطلاع‌رسانی و ارائهٔ خدمات اورژانس پیش ‌بیمارستانی ۱۱۵ به شهروندان گرامی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ این مدیریت به منظور ارزیابی کیفیت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ توسط امدادخواهان و نیز اطلاع‌رسانی به پرسنل فوریتهای پزشکی با استفاده از سامانهٔ پیام کوتاه که حدود سه سال از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد، بصورت راندوم ۵ درصد از ماموریت‌های روزانه انتخاب و به تعدادی از امدادخواهان اورژانس ۱۱۵ در سطح شهر پیامکی را با متن «با توجه به تماس شما با شماره ۱۱۵ آیا از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی راضی هستید؟ پاسخ خود را با شماره ۱ - کاملا راضی، ۲ - راضی۳ - ناراضی ۴ - کاملا ناراضی اعلام کنید.» ارسال می‌ کنند؛ در ادامه ضمن پاسخ گیرنده پیام و درصورتیکه پاسخ «کاملا راضی و یا کاملا ناراضی» ارسال شده باشد، در تماسی تلفنی علت پاسخ آنان را جویا شده و در عملکرد پرسنل مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
گفتنی است، میانگین آمار به دست آمده در سه ماههٔ مهر، آبان و آذر سال جاری ۷۷۳ درصد به دست آمده است که این آمار بیانگر عملکرد کمی و کیفی فعالیت‌های مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان در اطلاع‌رسانی و ارائهٔ خدمات اورژانس پیش ‌بیمارستانی است.
شایان ذکر است شماره سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵ و تلفن گویای ۶۲۸۴۹۹۹ به‌صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان گرامی است تا نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را بصورت غیر حضوری به روابط عمومی این مدیریت اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز