خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد قزوین:

میانگین سرانه هر یتیم در قزوین دو برابر میانگین کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۸

میانگین سرانه ماهیانه هر یتیم در قزوین با یک میلیون و ۷۱۰ هزار ریال دو برابر میانگین کشوری است.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین گفت: میانگین سرانه ماهیانه هر یتیم در قزوین با یک میلیون و ۷۱۰ هزار ریال دو برابر میانگین کشوری است.

به گزارش ایلنا از قزوین، هدایت صفری در نشست خبری افزود: با توجه به تورم اقتصادی حجم مراجعه کنندگان به این نهاد افزایش یافته و بیشتر مراجعه کنندگان این نهاد را افرادی تشکیل می‌دهند که قادر به پرداخت هزینه‌های درمانی نبوده و یا برای ودیعه و اجاره مسکن مشکل دارند.

وی ادامه داد: منابع امداد محدود است و این نهاد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات اینگونه خانواده‌ها را برطرف کند در نتیجه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و مردم باید کمک کنند تا به اینگونه افراد کمک شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین افزود: یکی از برنامه‌هایی که این نهاد به طور جدی دنبال می‌کند شناسایی افراد خیر و نیکوکار است به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار حامی خیر و نیکوکار حمایت مادی و معنوی دو هزار ۳۰۰ یتیم تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.

صفری اضافه کرد: هم اکنون متوسط سرانه ماهیانه هر یتیم در استان قزوین از محل کمک حامیان یک میلیون و ۷۱۰ هزار ریال است از این رو خدای متعال را شاکریم که به برکت همت خیران یتیم بدون حامی در استان قزوین نداریم.

وی یادآور شد: عمق باورهای اعتقادی و دینی مردم موجب شده تا آن‌ها در سختی‌ها و مشکلات زندگی نیز کمک به محرومان را فراموش نکنند از این رو ما از ائمه محترم جمعه و فرمانداران گرامی درخواست داریم در نشست‌های مختلف با مسئولان و مردم آن‌ها را به کار خیر تشویق کنند تا در یک فضای سبقت در خیرات بتوانیم خدمات موثری را به جامعه هدف ارائه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز