خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۲۵۸ عضو اخوان‌المسلمین؛

در درگیری میان هواداران مرسی و پلیس ۷۴ نفر کشته و زخمی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۲

۱۰ نفر در قاهره، ۳نفر در «الفیوم»، ۲نفر در «اسکندریه»، یک نفر در «اسماعیلیه» و یک نفر دیگر نیز در «المنیا» در درگیری‌های روز گذشته کشته شدند.

در درگیری میان هواداران «محمد مرسی» رئیس‌جمهوری برکنار شده مصر با نیروهای امنیتی که در شهرهای مختلف رخ داد، ۱۷ نفر کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، یک منبع امنیتی بلندپایه در وزارت کشور مصر گفت که در درگیری‌های شدید میان هواداران مرسی و نیروهای امنیتی که روز گذشته - جمعه - در قاهره و شهرهای مختلف این کشور رخ داد، ۱۷ نفر جان خود را از دست دادند.

این منبع در کنفرانسی خبری که صبح امروز برگزار شد، تاکید کرد که در درگیری‌های روز گذشته ۱۰ نفر در قاهره، سه نفر در شهر «الفیوم»، دو نفر در شهر «اسکندریه»، یک نفر در شهر «اسماعیلیه» و یک نفر دیگر نیز در شهر «المنیا» کشته شدند.

این منبع امنیتی تصریح کرد که نیروهای امنیتی ۲۵۸ عضو اخوان‌المسلمین را نیز در درگیری‌های جمعه بازداشت کردند.

این منبع افزود که ۱۷ افسر و سرباز نیز در درگیری با هواداران مرسی زخمی شدند و یک خودروی پلیس در منطقه «الجیزه» قاهره و دو خودروی دیگر پلیس در شهر «بنی سویف» و یک دفتر راهنمایی و رانندگی پلیس نیز در اسکندریه به آتش کشیده شد.

در همین حال، وزارت بهداشت مصر نیز اعلام کرد که روز گذشته ۵۷ نفر از تظاهرکنندگان زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز