خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب مردم سالاری در نشست مشترک دولت و احزاب:

باید مرز بین جرائم سیاسی و امنیتی تعیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۰۳

معتقدم شصت درصد مشکلات احزاب به دولت و حاکمیت و تنها ۲۰ درصد آن به خود احزاب و فرهنگ سیاسی مردم مربوط است.

دبیر‌کل حزب مردم سالاری خواستار تعیین مرز میان جرائم سیاسی و جرائم امنیتی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان، در نشست امروز - شنبه - احزاب با وزیر کشورعنوان کر: د وجوب عقلی و شرعی، سیاسی و ملی ما اقتضا می‌کند که احزاب در کشور نهادینه شوند.
دبیر کل حزب مردم سالاری با انتقاداز برخی نگاه‌ها نسبت به احزاب تأکید کرد: تا زمانی که چنین تفکراتی در کشور وجود دارد، وضعیت ما بهتر از این نخواهد شد.
وی تاکید کرد: من معتقدم شصت درصد مشکلات احزاب به دولت و حاکمیت و تنها ۲۰ درصد آن به خود احزاب و فرهنگ سیاسی مردم مربوط است.
دبیر‌کل حزب مردم سالاری با تاکید بر اینکه باید تدارکاتی دیده شود تا این جلسه خروجی مفید داشته باشد، تصریح کرد: زمانی که من از آقای اژه‌ای پرسیدم که چرا حزب مشارکت و مجاهدین را تعطیل کردید، اگر این احزاب مرتکب جرایم سیاسی شده‌اند با ید در دادگاه علنی به جرم آن‌ها پرداخت، ایشان گفتند آن‌ها مرتکب جرایم امنیتی شده‌اند.
کواکبیان با بیان اینکه ما نمی‌دانیم مرز میان جرم سیاسی و جرم امنیتی چیست؟ گفت: آقای وزیر کشور شما متعهد هستید این موضوعات را پیگیری کنید.
وی در پایان با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر‌نشان کرد: اینکه هیج از کاندیدای این دوره ریاست جمهوری از دبیران کل احزاب نبوده‌اند، جای نقد بسیاری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز