خبرگزاری کار ایران

بررسی کتاب «علم، جامعه، اخلاق» و سخنرانی کزاری در شهرکتاب

کد خبر : ۱۳۳۶۸۸

نهمین مجموعه درس‌گفتارهایی دربارهٔ حافظ در روز چهارشنبه هجده دی ساعت ۱۶:۳۰ به «حافظ، آشیانه و شب دزد» اختصاص دارد که با سخنرانی میرجلال‌الدین کزازی برگزار می‌شود.

ایلنا: به‌تازگی کتاب «علم، جامعه، اخلاق» جستارهایی در ابعاد اجتماعی و اخلاقی علم با ترجمهٔ جمعی از صاحب‌نظران به فارسی ترجمه و به همت انتشارات مینوی خرد منتشر شده است. در این کتاب مباحثی چون مطالعه جامعه‌شناختی علم و فن‌آوری، علم و قدرت، علم و جامعه، علم و جنسیت، علم و اخلاق طرح شده است و برای دانشجویان فلسفه، دانشجویان علم و فلسفه‌ی‌ علم و عموم مخاطبان علاقه‌مند به این مباحثمفید است و برخی از مطالعات و رویکردهای نوین را در این حوزه معرفی و تحلیل می‌کند.

به گزارش ایلنا، نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه هفدهم دی ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «علم، جامعه، اخلاق» اختصاص دارد که با حضور حسین معصومی همدانی، حسین شیخ‌رضایی و امیراحسان کرباسی‌زاده در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.

همچنین سخنرانی میرجلال‌الدین کزازی در این مرکز برگزار می‌شود.

نهمین مجموعه درس‌گفتارهایی دربارهٔ حافظ در روز چهارشنبه هجده دی ساعت ۱۶:۳۰ به «حافظ، آشیانه و شب دزد» اختصاص دارد که با سخنرانی میرجلال‌الدین کزازی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود. در این درس‌گفتار دکتر کزازی به شیوه‌های ویرایش دیوان حافظ و کارکرد و ارزش آن‌ها در پیوند با شعر حافظ اشاره و شرح می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این درس‌گفتار به مرکز فرهنگی شهرکتاب، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز