خبرگزاری کار ایران

«ایده» میزبان نمایشگاه گروهی نگارگری شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۸

نمایشگاه گروهی ۴ بانی نگارگر با بیش از ۳۰ اثر هنری عصر روز جمعه ۱۳ دی ماه در گالری «ایده» افتتاح شد.

ایلنا: در نمایشگاه ایده؛ گروهی آثار خدیجه رجبی، زهرا محمدی، زهرا قاضی‌پور و زهرا نوایی لواسانی در معرض دید علاقمندان به هنر نگارگری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه آثار خدیجه رجبی که تفسیری از عرفان و دیدگاه شرق‌گرانه به زندگی است به وسیله نگاره‌هایی است که بهار زندگی و گذر زمان را نشان می‌دهند در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

زهرا محمدی نیز در آثار خود به موضوع گل و مرغ پرداخته و در برخی از آثار نگاهی به تذهیب شعر فارسی داشته است. زهرا قاضی‌پور نیز به تذهیب آیه‌های قرآنی و ارائه شمسه‌های گوناگون پرداخته است.

آثار زهرا نوایی لواسانی نیز شامل دو موضوع است که در برخی از آثارش به ارائه نگاره‌هایی از اهالی هنر به ویژه موسیقی همچون ابوالحسن صبا، غلامحسین بنان، همایون خرم، شهرام ناظری، پرویز مشکاتیان و… پرداخته است. این نویسنده کتاب «نگاهی به نقاشی دوره قاجار» همچنین در برخی دیگر از آثارش به ارائه آثار با موضوع گل و مرغ پرداخته است.

این نمایشگاه گروهی نگارگری همه روزه تا ۱۸ دی‌ماه در گالری «ایده» واقع در خیابان خردمند شمالی، خیابان هجدهم شماره ۲۶ میزبان علاقمندان به هنر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز